Jump to content

Kuplaan ruisku


Guest aleksi

Recommended Posts

Guest aleksi

Asiasta juuri mitään ymmärtämättä, kysyisin kun mulla on E28 1.8 bemarin ruiskukone nurkissa, että saako noita ruiskuhilppeitä mitenkään sovitettua kuplan esim. 1600 koneeseen?

Link to comment
Saa sovitettua mutta sitten taas tulee eteen kysymys miksi.

Miksei? Onko liian työläs tai jotain muuta, ettei kannata?

 

Niin siis mitä mielessä eli oletko kutittamassa 1600 koneesta kaiken irti tai laitatko ruiskua paremman polttoaine kulutuksen toivossa.

 

Tuota ajattelin että miksi.

 

Nimittäin kumpaankaan tuo ei ole omastamielestäni järkevä. Koska suoraan pulttaa kinni tyyliin se ei sinne mene. Ja kalleimmaksi muutokseksi varmasti tulee suuttimien teko esim vakio pässinsarviin.

 

Mutta jos mielessä on vain se että olisi ruisku kupla niin sitten ei muutakuin väsäämään. Ja tärkeintähän tuollaista hommaa tehtäessä on varmaankin se että se ruisku oikeasti toimi vanhassakin koneessa.

Link to comment
Guest aleksi

Siis ihan vaan, että pääsis tekemään. Tollasta megaa oon myös ajatellu. Täytyy opiskella lisää noista. Koneeks oon suunnitellut 1600 ihan peruskäyttöön. Siihen olis varmaan joku orggiskaasari paras mut olishan se kiva kun olis jotain erikoista koneessa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...