Jump to content

Kupla hylättiin ohjauksesta katsastuksessa


Guest aleksi

Recommended Posts

Guest aleksi
Posted

Eli inssi sanoi ettei renkaat käänny tarpeeks, eikä ohjaus palauta. Lisäksi ohjaus on liian jäykkä. Mistäs nyt alkais vikaa etsimään? Auto on 72 säätökeulalla mutta säätö on aika normikorkeudessa.

Guest veewee
Posted

Simpukka liian kireällä??? Onko rajoitinpultit liian pitkällä?

Guest aleksi
Posted

Jostain ruuveista se leimamies höpöttelikin. Pitää nostaa tankki pois ja katella sitä simpukkaa. Ne rajoitinpultit on vissiin renkaan lähellä jossain?

Guest aleksi
Posted
Onko keula silti perää matalempi?

Aika samalla tasolla, jollei hiukan korkeammallakin. Säätöpultit löytyi ja täytyy niitä säädellä. Pitääkö niiden olla yhtä paljon auki, vai mites toi säätö katotaan? Korjausopas väitti, ettei simpukan säätöä varten tartte tankkia nostaa..

Posted
Korjausopas väitti, ettei simpukan säätöä varten tartte tankkia nostaa..

 

Ei tarvii, varapyöräkotelosta se kuskinpuolen luukku pois ja säätöruuvi on siinä. Todennäköinen seuraus säädöstä on kuitenkin, että kun löysäät sitä niin simpukka on väljä.

 

Viimeaikoinahan on saanut melko edullisesti uusia simpukoita...

Guest aleksi
Posted
Korjausopas väitti, ettei simpukan säätöä varten tartte tankkia nostaa..

 

Ei tarvii, varapyöräkotelosta se kuskinpuolen luukku pois ja säätöruuvi on siinä. Todennäköinen seuraus säädöstä on kuitenkin, että kun löysäät sitä niin simpukka on väljä.

 

Viimeaikoinahan on saanut melko edullisesti uusia simpukoita...

Ai niin helposti.. On mulla toinen simpukka tarvittaessa. Senkään kunnosta ei oo just nyt muistikuvaa.

Guest aleksi
Posted

Tuli sellanen mieleen, voisko tohon ohjauksen palautukseen vaikuttaa aurauskulmat? Silmämääräsesti näyttäis harittavan.

Posted

kyllä ohjauskulmatkin vaikuttaa miten palauttaa tai palauttaako ollenkaan.ja renkaat kuluu melko äkkiä kelvottomiksi väärillä kulmilla.myös pystykallistus vaikuttaa palautukseen ja voi olla pelkästään väärien kulmienkin takia raskas ohjata

Guest DaFox
Posted

..jos aurauskulmat viturallaan niin palautus kärsii ja muutoinkin hakee kyllä joka uran.

  • 3 weeks later...
Guest aleksi
Posted

Onkos mitään "ohjearvoa" tohon renkaan pystykallistukseen? Siis miten ne katotaan kohdilleen? Voiko niitä edes kotikonstein kattoa? Nyt on vaihdettu kaikki pallonivelet eteen ja ohjaus oli vieläkin jäykkä. Sit irrotin ohjausiskarin ja keveni hiukan. Otin myös raidetangot irti yks kerrallaan ja kääntelin rattia ja ohjaus keveni ja simpukka tuntui muutenkin hyvältä. Eli olisko simpukassa sittenkään vikaa.. No seuraavaks täytyy säädättää auraukset. Niin ja raidetankojen päätkään ei tunnu olevan lopussa.

Guest aleksi
Posted

Pallonivelet vaihtoon --> leima tuli kehujen kera.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...