Guest aleksi Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Eli inssi sanoi ettei renkaat käänny tarpeeks, eikä ohjaus palauta. Lisäksi ohjaus on liian jäykkä. Mistäs nyt alkais vikaa etsimään? Auto on 72 säätökeulalla mutta säätö on aika normikorkeudessa. Quote Link to comment
Guest veewee Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Simpukka liian kireällä??? Onko rajoitinpultit liian pitkällä? Quote Link to comment
Guest aleksi Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Jostain ruuveista se leimamies höpöttelikin. Pitää nostaa tankki pois ja katella sitä simpukkaa. Ne rajoitinpultit on vissiin renkaan lähellä jossain? Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Onko keula silti perää matalempi? Quote Link to comment
Virtanen Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Olkatappimallissa jarrukilven ruuvi, pallonivelillisissä simpukan läheisyydessä. Quote Link to comment
Guest aleksi Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Onko keula silti perää matalempi? Aika samalla tasolla, jollei hiukan korkeammallakin. Säätöpultit löytyi ja täytyy niitä säädellä. Pitääkö niiden olla yhtä paljon auki, vai mites toi säätö katotaan? Korjausopas väitti, ettei simpukan säätöä varten tartte tankkia nostaa.. Quote Link to comment
metake Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Korjausopas väitti, ettei simpukan säätöä varten tartte tankkia nostaa.. Ei tarvii, varapyöräkotelosta se kuskinpuolen luukku pois ja säätöruuvi on siinä. Todennäköinen seuraus säädöstä on kuitenkin, että kun löysäät sitä niin simpukka on väljä. Viimeaikoinahan on saanut melko edullisesti uusia simpukoita... Quote Link to comment
Guest aleksi Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Korjausopas väitti, ettei simpukan säätöä varten tartte tankkia nostaa.. Ei tarvii, varapyöräkotelosta se kuskinpuolen luukku pois ja säätöruuvi on siinä. Todennäköinen seuraus säädöstä on kuitenkin, että kun löysäät sitä niin simpukka on väljä. Viimeaikoinahan on saanut melko edullisesti uusia simpukoita... Ai niin helposti.. On mulla toinen simpukka tarvittaessa. Senkään kunnosta ei oo just nyt muistikuvaa. Quote Link to comment
Guest aleksi Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Tuli sellanen mieleen, voisko tohon ohjauksen palautukseen vaikuttaa aurauskulmat? Silmämääräsesti näyttäis harittavan. Quote Link to comment
Guest Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 kyllä ohjauskulmatkin vaikuttaa miten palauttaa tai palauttaako ollenkaan.ja renkaat kuluu melko äkkiä kelvottomiksi väärillä kulmilla.myös pystykallistus vaikuttaa palautukseen ja voi olla pelkästään väärien kulmienkin takia raskas ohjata Quote Link to comment
pipo_esa Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 Paljos pitää pyörien kääntyä? Quote Link to comment
Guest DaFox Posted April 30, 2008 Share Posted April 30, 2008 ..jos aurauskulmat viturallaan niin palautus kärsii ja muutoinkin hakee kyllä joka uran. Quote Link to comment
Guest aleksi Posted May 16, 2008 Share Posted May 16, 2008 Onkos mitään "ohjearvoa" tohon renkaan pystykallistukseen? Siis miten ne katotaan kohdilleen? Voiko niitä edes kotikonstein kattoa? Nyt on vaihdettu kaikki pallonivelet eteen ja ohjaus oli vieläkin jäykkä. Sit irrotin ohjausiskarin ja keveni hiukan. Otin myös raidetangot irti yks kerrallaan ja kääntelin rattia ja ohjaus keveni ja simpukka tuntui muutenkin hyvältä. Eli olisko simpukassa sittenkään vikaa.. No seuraavaks täytyy säädättää auraukset. Niin ja raidetankojen päätkään ei tunnu olevan lopussa. Quote Link to comment
Guest aleksi Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Pallonivelet vaihtoon --> leima tuli kehujen kera. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.