Sakke Posted November 9, 2004 Share Posted November 9, 2004 Voi olla aika vaikee pala suurelle osalle käyttäjistä,mut ainaki kaks mun lisäks tietää tän. Osa on 50-60 luvun taitteesta.. Quote Link to comment
Sakke Posted November 9, 2004 Author Share Posted November 9, 2004 Vähän turhan isohko tuli näköjään. Quote Link to comment
JaniM Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Joo ja terävyyteenkiin vois panostaa myös. Quote Link to comment
Guest Sami Lahtimaa Posted November 10, 2004 Share Posted November 10, 2004 Image resize & kamerassa makro... muuahahahhaha ;D Quote Link to comment
Sakke Posted November 10, 2004 Author Share Posted November 10, 2004 Tässä pari selventävää kuvaa. Quote Link to comment
Guest Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Adpteri, jotta voi laittaa sekä öljynpaineen merkkivalon ja -mittarin anturit, jotka onkin jo kiinni. Quote Link to comment
Sakke Posted November 11, 2004 Author Share Posted November 11, 2004 Aivan. Huomaa myös kiillotettu jäähdytin :D muuten,jos joku tietää mistä saa kuumankestävää lakkaa niin mullekki saa kertoa. Quote Link to comment
Guest Jp Posted November 11, 2004 Share Posted November 11, 2004 Joskus kun maalailin moottoripyörän moottoria, niin muistaakseni VHTltä löyty kuuman kestävää kirkasta lakkaa. Toimii ihan hyvin suht kuumissakin paikoissa, tuppaa vaan vetää hiukan keltaseksi ajankanssa. Eikä kestä esim. bensaa. Oiken kuumissa paikoissa lakka ilmeisesti pehmenee jotenki, ja paska tarttuu kiinni, ja sitte ku ei oikein kestä liottimia, ni vähän vaikeata puhdistaa. Automaali liikkeistä kannattaa kysellä. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.