mite^ Posted June 14, 2008 Share Posted June 14, 2008 Joo eli konneesa oli laakerit joissa merkintä: ext 1.00 ja int 0.5. Tarkoittaneeko nuo että lohko on aarporattu 1mm ylikokoon ja kampura 0.5mm alikokkoon? Quote Link to comment
mite^ Posted June 15, 2008 Author Share Posted June 15, 2008 Mitenkäs kun toisissa laakereissa oli ü 0.5 ja u 1.00. digi tönärillä mittasin niin ei ollut saman kokoset sisältä. Onko tää sitte että kampura 1.0mm alikoossa? :o Quote Link to comment
mite^ Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 Tyhmä kysyy taas. Eli ei näy laakereissa koko merkintää ja ei oo työkalua millä mitata lohko sisältä. Tars tietää mihin kokoon on porattu. Mikrometrillä mittasin vp:n puolesen laakerin päältä että olis 66.02mm +/- mahdollinen mittavirhe. Ja kyllä pitäis lohko porauttaa, tietäs vaan ensin kannataako vai pystyylö enää :) Quote Link to comment
Racing Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 Tyhmä kysyy taas. Eli ei näy laakereissa koko merkintää ja ei oo työkalua millä mitata lohko sisältä. Tars tietää mihin kokoon on porattu. Mikrometrillä mittasin vp:n puolesen laakerin päältä että olis 66.02mm +/- mahdollinen mittavirhe. Ja kyllä pitäis lohko porauttaa, tietäs vaan ensin kannataako vai pystyylö enää :) Lohko millin ylikoossa pystyy vielä ainakin 67mm asti ja laippavälin kaventaa 20milliin asti. Quote Link to comment
mite^ Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 kaippa sitten vaan kiikutan lohkon wauhtipisteeseen? Quote Link to comment
P_Valtonen Posted September 21, 2008 Share Posted September 21, 2008 Jälleen kyllä. :) Quote Link to comment
mite^ Posted September 21, 2008 Author Share Posted September 21, 2008 oikkeee, motori siis etenee taas hiukan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.