mite^ Posted June 14, 2008 Posted June 14, 2008 Joo eli konneesa oli laakerit joissa merkintä: ext 1.00 ja int 0.5. Tarkoittaneeko nuo että lohko on aarporattu 1mm ylikokoon ja kampura 0.5mm alikokkoon? Quote
mite^ Posted June 15, 2008 Author Posted June 15, 2008 Mitenkäs kun toisissa laakereissa oli ü 0.5 ja u 1.00. digi tönärillä mittasin niin ei ollut saman kokoset sisältä. Onko tää sitte että kampura 1.0mm alikoossa? :o Quote
mite^ Posted September 21, 2008 Author Posted September 21, 2008 Tyhmä kysyy taas. Eli ei näy laakereissa koko merkintää ja ei oo työkalua millä mitata lohko sisältä. Tars tietää mihin kokoon on porattu. Mikrometrillä mittasin vp:n puolesen laakerin päältä että olis 66.02mm +/- mahdollinen mittavirhe. Ja kyllä pitäis lohko porauttaa, tietäs vaan ensin kannataako vai pystyylö enää :) Quote
Racing Posted September 21, 2008 Posted September 21, 2008 Tyhmä kysyy taas. Eli ei näy laakereissa koko merkintää ja ei oo työkalua millä mitata lohko sisältä. Tars tietää mihin kokoon on porattu. Mikrometrillä mittasin vp:n puolesen laakerin päältä että olis 66.02mm +/- mahdollinen mittavirhe. Ja kyllä pitäis lohko porauttaa, tietäs vaan ensin kannataako vai pystyylö enää :) Lohko millin ylikoossa pystyy vielä ainakin 67mm asti ja laippavälin kaventaa 20milliin asti. Quote
mite^ Posted September 21, 2008 Author Posted September 21, 2008 kaippa sitten vaan kiikutan lohkon wauhtipisteeseen? Quote
mite^ Posted September 21, 2008 Author Posted September 21, 2008 oikkeee, motori siis etenee taas hiukan. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.