Jump to content

Huohotus, kuinka toteutan?


Recommended Posts

Posted

Kuinka kannattaisi toteuttaa huohotus?

 

Tällä hetkellä venttiilikopista lähtee letkut Bugpack laatikkoon, ja letku tulee myös laturinjalassa olevasta systeemistä... Siitä missä on öljykorkki. Tässä osassa ei ole kuin yksi lähtö, joka lähtee siis ylöspäin. Ja Bugpack laatikossa on kolme liitäntää.

 

1. Kansista keräimeen, keräimen pohjasta tuohon kuplan omaan huohotuslähtöön. Mutta mistä pääsee mahdollisesti syntyvä paine pois järjestelmästä? Pitääkö laittaa Y-haara johonkin?

 

2. Vaihdan tuon kuplan oman laturinjalassa olevan huohotuspalan kaksilähtöiseen malliin. Meneekö Bugpack keräimestä mahdollisesti tulevat öljyt nyt suoraan tuon kuplan oman huohotusvärkin läpi ja maahan?

 

[lisäys]

3. Poraan tuohon Bugpack keräimeen reiän uudelle lähdölle johonkin ylös, ja siitä huohotus?

[/lisäys]

 

4. Jokin muu tapa... Kuinka toteutan?

Posted

Niin joo, vai pitäisikö vetää tuosta huohotusboksista letku esim kaasarin ilmanputsarikoteloon? Olisiko siitä haittaa jos tuolla olisi alipaine?

Posted

Eikös paine pääse Bugpackin lootasta ulos? Itellä on Empin vastaava ja siinä on yläreuna sen verran raollaan että paine tulee kyllä ulos. Jonkunlainen ritilä ja vaahtomuovikin siellä taisi olla.

Guest DaFox
Posted

Kyllä siinä lootassa on yläreunassa muutamat kolot huohotukselle ettei tarvitse mitään uusia reikiä porailla. Eipä silti, tiedän että ne kolot eivät kauhean hyvin siitä pistä silmään.

 

Tuon f*ckbägin laatikon johon tuo letkut öljyntäytöltä ja venakopista pitäisi piisata vaikka huohottaisi hieman enemmänkin.

Posted

Loistavaa, kiitoksia :)

Pitääpä tutkia onko huohotusreikiä lootassa, nopealla silmäyksellä en huomannut. Tosin en niitä varsinaisesti etsinyt, voi johtua siitä etten löytänytkään...

Posted

Huohotustilastoa: Kemoran urtsissa meidän pata huohotti keräyssäiliön pohjalle 3 desiä. Huohotinliittimet ö-täytössä, venakopissa ja bensapumpun paikalla.

 

Sen verta kallista on tuo öljy että seuraavaan ajoharjoitteluun pitää tehdä joku paluulinja takas lohkoon, ei tarvii täytelläkään kesken matkaa.

 

Normaaleimmilla matka-ajon kierroksilla toki moottorin huohotusmäärä varmasti paljon pienempi. Mini-tonnisissa kuulemma lisätään huohotusliittimet seitsemään eri paikkaan moottorissa!

 

Puavo @ dwl.fi

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...