Guest Jukki Posted September 11, 2008 Posted September 11, 2008 Mikähän piru oikeen on pesiytyny pannuhuoneeseen, kun ei saa toimiin sitten millään...!? Koneen speksit: 87x69, vakiokaksläpikannet, W100, pukfäkki kärme. Ei vaan halua käydä alhaalta, tukehtuu painettaessa lappu lattiaan. Kierroksilla pelaa hyvin... Koitettu mm. kahta eri 34 Solexia-> ei vaikutusta, Aggressiivista Weeberiä-> ei vaikutusta, toista vakiojakajaa-> ei vaikutusta, 009-> ei vaikutusta, tölkin kärjetöntä sytkää-> ei vaikutusta. Ja tietysti 4 eri puolaa, 3 eri bensapumppua, uusia tulpanjohtoja, uusia tulppia yms. Alkaa mennä usko näihin vehkeisiin... Ideoita? Quote
Guest Jukki Posted September 15, 2008 Posted September 15, 2008 Tän hetkisessä kaasuitinsynsteemissä näyttäs olevan ensiökurkun tyhjäkäyntisuutin 47 ja toisiossa 50. Onko mitään muunlaisia suosituksia suutinkokoihin tämmöseen tapaukseen? Kun ei millään jaksais taas ruveta imusarjaa vaihtaan... Ja ei tarvitse erikseen kertoa että "ei saa ikinä toimiin tommosta progressiivista". Kyllähän jotkut kuulemma tämmösiä käyttää tääläkin maassa ihan hyvällä menestyksellä? Quote
hese Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 kaasuttimiin isommat tyhjäkäyntisuuttimet aluksi.isommaksi reilusti.kiihdytyspumppua säätää.kone ei varmaan tukehdu vaan "nielaisee".ei saa bensaa. Quote
Guest Jukki Posted September 16, 2008 Posted September 16, 2008 Kiihdytyspumppu ei ole suuremmin säädettävissä. Tyhjäkäyntisuuttimet on hankinnan alla. Quote
Kemin Karavaanari Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Kuulostaa todella mystiseltä, mikäli noin monta eri kaasariakin on kokeiltu. Quote
Guest Jukki Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Niinpä. Voiko tankissa olevan sihdin tukkeutuminen aiheuttaa jotain tämmöstä oiretta? Esim. notkauttaa bensanpintaa niin rajusti alaspäin kun painaa kaasupedaalia...? Kaikki muu on jo miltei kokeiltu, pläähh! Ei kai kuitenkaan voi olla nenäkepissä mitään vaivaa josta tämä mysteerio johtuisi??? Vielä olis yks kaasuitinkombinaatio kokeilematta, 45 tuplavaakasolexi. Taitaa vaan olla jo vähän raju tähän koneeseen... Quote
-tipi- Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 No bensajerry kattotelineelle, siitä letku pumpulle ja kokeilemaan kulkeeko paremmin. Tai sit puhaltelet ilmaa tankkiin päin ja koitat saatko hetkellistä parannusta sillä aikaan. Oliko puristukset OK kaikissa pytyissä. Quote
multanen Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Niinpä.Voiko tankissa olevan sihdin tukkeutuminen aiheuttaa jotain tämmöstä oiretta? Esim. notkauttaa bensanpintaa niin rajusti alaspäin kun painaa kaasupedaalia...? Kaikki muu on jo miltei kokeiltu, pläähh! Ei kai kuitenkaan voi olla nenäkepissä mitään vaivaa josta tämä mysteerio johtuisi??? No jos kulku on tallella niin sillon ei varmaankaan ole bensapulaa. Eli jos kaasu pohjassa kierroksilla kulkee kuitenkin hyvin. Quote
Guest Jukki Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Kulkupuoli on ihan kunnossa kunhan vaan annostelee kaasua enemmän. Toi pintakaasulla ajo ja siitä kiihdyttäminen vaan on onnetonta. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.