Hebster52 Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Sallitut tehot vakio autoissa, Ruotsin AKE:n vastaavan instanssin mukaan: Quote
P_Valtonen Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Huikka eri tulkinta ku tällä puolella vettä :( Quote
metake Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Siis mähän en ruåtsia osaa lainkaan, mutta eikös nuo ole kuitenkin suurimmat tehot vakiona? Eikä siis suurimmat sallitut? Edit: Olis vissiin pitäny koulussa ruottin tunneilla tehdä muutakin kuin pelata ristinollaa. On siellä kuulemma se "sallittu" sanakin (vaimo valisti). Quote
P_Valtonen Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Åke håi koovee ja hoopee, olisko niillä jotakin tekemistä aiheella ;) Quote
metake Posted September 17, 2008 Posted September 17, 2008 Åke håikoovee ja hoopee, olisko niillä jotakin tekemistä aiheella ;) Huihai, kyllähän mä nyt ilman kooveetä ja hoopeetäki ymmärsin että tehoista puhutaan. Mutta luulin että suurimmista vakiotehoista, ei suurimmista sallituista tehoista. Ei pitäis luulla ;) Quote
-AP- Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 Ei kai nuo nyt kovin suuria lukemia ole verrattuna Suomen rajaan 7 kg/kW ? Quote
Hebster52 Posted September 18, 2008 Author Posted September 18, 2008 No ei, mutta silti enemmän kuin toi +20% hv:n lisäys vakiosta... ;) Quote
-AP- Posted September 18, 2008 Posted September 18, 2008 20 prossaa liittyy moottorinvaihtoon ja tilavuuden muuttamiseen, auton oman koneen virittäminen on aivan eri asia. Ei kai tuossa paperissa mitään moottorin koon kasvattamisesta puhuta? Quote
Hebster52 Posted September 18, 2008 Author Posted September 18, 2008 Tuossa sanotaan mitkä tehot ovat luvalliset tietyissä malleissa ja eriteltynä mitä vaaditaan alustan ja jarrujen osalta noille tehoille. Riippumatta mikä kone autoissa olis. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.