Guest AriMatti63 Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Onko -74 1300 kuplassa mitään säätömahdollisuutta simpukassa? Nivelet tuntuis olevan OK,mutta auto loikkii vähän minne tuuli sattuu viemään. Vai Onko tää vaan ominaisuus? Ps.Palloniveletkin juuri uusittu ja vakaajankumit kans. Quote Link to comment
hanski. Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 pyöränkulmat tarkistettu koska viimeksi??? Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Onko aurauskulmat tarkistettu ja ohjausvaimennin kunnossa? Simpukassakin on kai jonkinlainen kiristysmahdollisuus, valaistuneemmat kertokoot enemmän. Quote Link to comment
metake Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 ...mutta kyllä se tuulessa poukkoilu on ihan ominaisuus... Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Oho, kaima kerkes väliin tuon pyöränkulma-asian tiimoilta.. Quote Link to comment
Guest AriMatti63 Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Kiitos vastauksista. Ohjauskulmat on joskus katottu ja vaimennin on uusittu.Tosin eikai siitä ohjauskulmien tarkastuksesta haittaa olis, kun pallonivelremppa on tehty sen jälkeen, vaikka ylänivelissä olevat säätömutskut merkkasin mielestäni aika tarkkaan. Ja olihan se jo ennen niveljumppaa samanlainen ajettava. Quote Link to comment
hanski. Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Ohjauskulmat on joskus katottu... mutta onko oikein?? siskon vw oli KOLME KERTAA hyvässä paikassa pyöränkulmien säädössä, aina kun ratista irroitti, auto karkas vasemmalle.... ja vielä huvittavinta oli, säädön jälkeen printattiin koneesta lappu, josta jo näki, ettei tehty säätö ole tehtaan arvojen mukaan.... että joskus katottu, ei välttämättä aina tarkoita oikein säädetty... Quote Link to comment
Guest Hannu Mattila Posted September 29, 2008 Share Posted September 29, 2008 Käytäppä vaikka ihan mielenkiinnosta aurauskulmien tarkastuksessa. Jos ne on kunnossa, niin sitten voi alkaa etsiä sitä vikaa. Kulmat jos on pielessä niin se tekee autosta levottoman ajettavan. Säätö on tehtävä pallonivelten ja/ tai raidetangonpään vaihtojen jälkeen ehdottomasti aina. Jos auto on jo ennen remonttia ollut levoton ajaa, niin voisi olettaa, että kulmat on ollut pielessä jo silloin.. Hinnasta ei varmasti jää kiinni, useimmissa paikoissa kai tarkistus on jossain viidenkympin molemmin puolin..? Quote Link to comment
Virtanen Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Itse aloittaisin renkaista, että ne on kunnossa. Quote Link to comment
Guest AriMatti63 Posted September 30, 2008 Share Posted September 30, 2008 Kiitoksia neuvoista,mutta nyt kävi niin ,että kupla pääsi yllättäen mummolaan talviunille ja ajot on ajettu tältä syksyltä. Täytyy muistaa nää vinkit keväällä. T:Ari Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.