Jump to content

IRS-vetonivel


Guest T1-1973

Recommended Posts

Tuossa on toinenkin missä on alkavaa kuoriutumista. Kauankohan sellainen kestää vai hommaanko vaan kasan lisää näitä tarkistettavaksi.... Motonetistä näyttäisi löytyvän uusia. Onkohan ne minkä merkkisiä?

Link to comment
Voikos näitä vaihtaa puolelta toiselle? (jos haluaa "säästää")

 

voi(ainakin etuvetosissa)ja joskus olen kuullut sitä harrastettavankin!

 

ja sama jakohan pulteissa on näissä takavetosissakin eli käännä ympäri vaan!

ei ehkä paras ratkasu mutta toimiva

 

ja tuollasen kuoriituneenkin olen kasannut ittselle käyttöön eikä ole vielä porsinu(riippuu paljon ajaa kesässä) itsellä vähäistä.

Link to comment
Uus nivel maksaa 43,50 eur ja mietitään voiko vanhan kääntää ympäri ja vielä ajella? Just just, ymmärtäisin kyllä jos nivel maksais 435 eur...

 

Onhan se säästö tonninkin säästö, markkaa siis. Eikö tuo jo sitä lähelle mene kun neljä vaihtaa. Jos nuo kääntelemällä saa kuntoon niin siinähän sitä on harrastelemista ja jos vähän on ajoa niin voihan ne mennä sitten taas pitkän aikaa.

Link to comment

Mun matematiikan mukaan tuo nivel maksaa mummon markoissa 260 markkaa, ei tonnia, alkuperäinen kysyjähän aloitti miun mielestä selkeästi "Tämä nivel taitaa olla entinen", eikä "nämä nivelet..." ;)

 

Motonetista kuitenkin tuo hinta napattu, saldoja en katsellut että löytyykö oikeesti.

Link to comment
Mun matematiikan mukaan tuo nivel maksaa mummon markoissa 260 markkaa, ei tonnia, alkuperäinen kysyjähän aloitti miun mielestä selkeästi "Tämä nivel taitaa olla entinen", eikä "nämä nivelet..." ;)

 

Motonetista kuitenkin tuo hinta napattu, saldoja en katsellut että löytyykö oikeesti.

 

Missään ei kerrottu, etteikö vastaavia olisi enemmän ;). Noo edullisempaakin on jo tarjottu joskin kumeineen ja pultteineen.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...