Jump to content

Mihin soitin Kuplassa?


Guest Tseiaar

Recommended Posts

Elikkäs ekan "virallisesti" ihan oman Kuplan kanssa taivalta tässä alotellaan, ja autoon (toistaiseksi vielä tallissa) tutustutaan. Kävin tuossa ostamassa uuden CD-pyörittimen ensi kesän cruisailuja varten, ja yks ilta sitä sitten yritin tuossa autoon asentaa.

No kappas, kyllähän se siitä jonkun "puukkosahalla sahaamasta" reiästä kokonsa puoleen sisään meni, vaan viimenen 5 senttiä jää ulkopuolelle... Eli ei sovi, ei mahu :-. No, laitanpa soittimen hanskalokeroon, eipä sovi sinnekkään...

 

Mihinkä työ ootte niitä soittimia piilotelleet omissa Kuppeleissanne?

 

Kenties joku asennusrauta kojetaulun alle tjsp.?

 

Niin, siis auto on -72.

Link to comment

Kannattaa muistaa, että kuplaan pääsee sisään aikalailla minkä tahansa auton avaimilla ja että joku epärehellinen tyyppi saattaa just tarvita sellasta soitinta mikä sulla on.

 

Mulla oli edellisessä autossa tollanen viritys:

hanskalokero.jpg

Puukolla hanskalokeron takareuna auki ja 2x4:sta tai jostain teline soittimelle.

 

(Toi Kenwood muuten varastettiin myöhemmin 2000-luvun autosta, ei ollu hirveen vaikeeta vissiin sekään.)

 

Nykyään mulla on tällainen:

tiny_music_player.jpg

Link to comment
Guest Toheltaja

jos o kaukosäädinsoitin, ni penkin alle sen saa kivasti. Joko takapenkin tai etupenkin (jos ei o tota kolmipistekiinnitys mallista jakkaraa) Ja ei laiteta sitte lattiaa vasten, siellä on kuitenkin 3cm vettä...

Link to comment

tässä itte olen ainaki suunnitellu laittavani mp3 soittimen takapenkin alle... nännimankka saa olla alkuperäsessä paikassaan... jotenki tollanen moderni soitin ei vaa sovi yhtään kuplan tyyliin siks sen aattelin piilottaa...

 

sitte AUX:n kautta saa siihen sitte vaikka kännykän kiinni ja voi kuunnella musiikkia siitä... vetää vaan piuhan eteen...

Link to comment

niin se ottaa vissiin pyyhkiän moottoriin se soitin vai? itellä voi olla sama ongelma kun suurensin reikää niin että se pysyi keskellä kojelautaa... joko soitinta alemmas ja peltiä yläpuolelle tai säilyttää oma paikka keskellä kojelautaa ja siirtää pyyhkijän moottoria pelkääjän puolelle ja jatkaa käyttöaksilaa... voi olla että ottaa hanskalokeron pahviin,mutta mulla sitä ei tule....

 

Marko

Link to comment

Hansikaslokeroasennus rulettaa.

 

On piilossa sekä helposti käytettävissä ja mahdollinen etulevy kätevästi irroitettavissa.

 

Mä pulttasin hanskalokeron pohjaan soittimelle asennuskiskot. Helppoa, halpaa, siistiä & käytännöllistä.

Link to comment

ite aattelin laitaa soittimen just sinne takapenkin alle siks että saa kaikki johdot helposti vedettyä (ei edessä kaijuttimia)... hanskalokeroon ku laittas joutuis vetää rca piuhoja taakke yms... jos ei vahvistimia laita niin ei varmaa hirveesti enempää vaivaa eikä isompia läpivientejä johdoille tartte tehdä hanskalokero asennuksen yhteydessä...

Link to comment

Mulla on soittimenläpeä joku isontanut jäljistä päätellen kirveellä...

Kamalan näköinen on eikä siltikään uppoa puolidigitaalinen kasarimankka perälle asti.

 

Onneksi on kuuskytälukunen Blaukkari hyllyssä. Tuo peittää komiasti nuo turajäljet.

 

Ajattelin josko ostaisi kesäksi 20xx kaukosäätöisen nykymankan ja piilottaisi vaikka etutavaratilaan.

Link to comment

Tee tai hanki jostain keskikonsoli. Olen omassani saanut näin säilytettyä kojelaudan alkuperäisenä. Stereot ja mittarit ovat keskikonsolissa. Olen nähnyt sellaisiakin konsoleita, joihin on etukajaritkin asennettu.

post-748-13888360676498_thumb.jpg

Link to comment

No niin, asia etenee. Kävin puukon kanssa riehumassa autossa, ja puukotin hanskalokeron peräseinään mankan mentävän reiän. Nyt pitäs vaan ruveta askartelemaan jotain telinettä soittimelle ettei se ihan ympäriinsä siellä hanskalokerossa pyöri. Nyt sit pitäs vaan keksiä jotain sille "raiskatulle" kojetaululle. Ajattelin siihen juurikin jotain mittareita. Pitäs varmaan vaan ensin hitsata ja laittaa kojetaulu kuntoon ja aloittaa puhtaalta pöydältä. Kiitokset vinkeistä.

Link to comment

Onko tuo Ironmanin kickpaneeli oma asennus ??

 

Oisko kuvaa lähempää, itsellä ne muoviset muotoillut kaiutinlevyt hyllyssä, jos joskus sais paikalleen, ajattelin josko sais kokonaan kaiuttimet piilotettua huovalla tms..

 

Eikös noita mankka levyjä ole valmiinakin hanskalokeroon...samantyylinen kuin Pyryn kuvassa ? mahtuuko nykymankat ?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...