Jump to content

70 luvun vaihteistoon 5 X 205 pulttiset jarrut


Recommended Posts

Posted

En löytänyt haulla, joten kysytään, varmasti joku kysynyt aiemmin

 

Eli tuli nyt sit sekoitettua itseensä tollaseen -50 luvun laitokseen (-56) ilman laatikkoa,

70 luvun laatikoita löytyy ja bussin nokkakappale,

mutta haluan siihen 5X205 jaon, renkaat saa kyllä tulla ulospäin,

joten mielummin 70 luvun vetarit jos sopii, mutta mitkä rummut.

 

"Lapsuudesta" muistelisin et 66-67 mallisissa autoissa oli eri 5 pulttiset

takajarrut, omistin sellaisen 66 laatikon, mutta möin sen vuonna 1 ja 2

Ville-Valtterille ekaan splittiprojektiin, ja muistaakseni hän sai sen rikki :-),

asiaan.. nettikaupat mitä löysin myy samaa rumpua 58-67 taakse.

 

Haluaisin mielummin leveämmät rummut taakse, jos ne 66-67 ovat sitä,

ja mikä sopisi helpoiten.

 

Ei jaksais alkaa purkaa/ostaa/kokeilee jos joku tietää vastauksen.

 

Jos ei muuten niin otettava 60 luvun vetarit + jarrut pakettina...

 

Dennis

Posted

Ok

 

Mutta uudet 5p rummut ovat samat 58->67, kun taas alkuperäiset kapeammat

58->65 ja leveämmät 66->67.

Joten menisköhän uusi rumpu 4 pulttisen kilven ja 40mm kenkien kanssa,

silloin saisi leveämmät kengät.

No kokeilemalla tietenkin, mutta jos joku muu jo kokeillu niin ei tarvitsis

keksiä "ruudin" uudestaan.

 

Dennis

Posted

Ok, tämä sitten selittäisi asian jos kaikki T1 5pulttiset 58 -> on 32mm hihnalla, mikä se muutos sitten oli 66.

Tuliko pitkät akseliputket, mutta kuitenkin lyhyeellä akselinpäällä joka

sopii 5 pultti rummulle.

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...