Virtanen Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Varoitus: ei sisällä muuta kuin alkuperäisten tappien purun ja koonnan VW:n ohjeiden mukaan. Juniksen olkatappien purku ja koonta, omatekoiset työkalut originaaleja mukaellen. Ensin purkutyökalu, lisäksi tarvitaan prässi: Quote
Guest Toheltaja Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 ja tarttee hitusen isomman prässin yleensä ku mitä tarvikeliikkeistä saa :D pitää helvetinmoisen pamauksen irrotessaan. Tai no 1 ei pitäny niistä 8:sta parista jotka purin... Quote
Virtanen Posted March 29, 2009 Author Posted March 29, 2009 Joku quota täynnä, en pysty lataamaan tänne lisää kuvia, mitä tehdä?? Luodako uusi käyttäjätunnus? "Sorry, you have reached your maximum Upload Quota Limit of 30 MB" Quote
Roope Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Joku quota täynnä, en pysty lataamaan tänne lisää kuvia, mitä tehdä?? nii et varmaan tohon ekaan viestiin pysty mutta mutta muihin pitäs pystyy kun se raja on 3 kuvaa per viesti Quote
Hebster52 Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 Kyll noi aukee jopa 2t tunkin voimallakin. ;) Saman tyylistä työkalua mullakin. Quote
Guest Toheltaja Posted March 29, 2009 Posted March 29, 2009 sul on ollu melko notkeet olat sitte... Quote
Virtanen Posted March 29, 2009 Author Posted March 29, 2009 Uudet puslat ja yksi pitkä ylätappi piti uusia + fiiberit ja tiivistekumit sekä sopivat väliosat. Kumit kannattaa rullata tollai väliosan päälle asennuksessa ja plumsauttaa kohdilleen kun välipala on paikoillaan. Quote
Virtanen Posted March 29, 2009 Author Posted March 29, 2009 Tässä koontatyökalu, tapin kolo asettui hyvin oikeaan kohtaansa. Ohjaustappien välykset olkatappien silmukoihin satasia. Quote
Virtanen Posted March 30, 2009 Author Posted March 30, 2009 Ja akseliston puolelle uudet puslat ja neulat. Lyödään ulos sopivalla työkalulla, tässä tehty järeästä kierretangosta, päähän 8 mm kierre, siihen ruuvi, ja latasta neulalle sopiva pala, puslalle sopii kuplan korin kiinnitysruuvin aluslaatta, keskireikää hiukan pitkulaiseksi tehden. Pusla pitää kalvaa neulalaakeriin keskittäen oikealla kalvaimella. Aikamoinen sekasikiö tuo -67 akselisto, kun on sekä puslat että neulalaakerit molemmat. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.