DOODAH Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Ajatus leikki meneillään tuon nokan suhteen, on ainut kokeilematon nokka mulla w-sarjasta. Minkälaisissa pannuissa noita ootte käyttäneet ja miltä on tuntunu? Quote Link to comment
-MITO- Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 1776 pannussa kys. Käyttökokemuksia ei itsellä vielä ole. Bugfuelilla oli 1600 koneessa ja iloisesti näytti laulavan. Quote Link to comment
-AP- Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Muistaakseni mulla oli tuo kauan sitten RPB:ssä. 1600, Magnumit right-out-of-the box, paitsi puristusta kai kympin verran, 2 x 40 DRLA jne. Alapää heikko, voimaa tuli lähempänä kolmeetonnia eli liikennevaloista normaalisti lähdettäessä renkaat vinkaisi vasta keskellä risteystä... Yläpää vahvantuntuinen ja hyvinkiertävä kyllä. Quote Link to comment
Essi Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 Muistaakseni mulla oli tuo kauan sitten RPB:ssä. 1600, Magnumit right-out-of-the box, paitsi puristusta kai kympin verran, 2 x 40 DRLA jne. Alapää heikko, voimaa tuli lähempänä kolmeetonnia eli liikennevaloista normaalisti lähdettäessä renkaat vinkaisi vasta keskellä risteystä... Yläpää vahvantuntuinen ja hyvinkiertävä kyllä. Mulla on W130 juuri tuon tapaisessa 1585cc moottorissa ja myös toiminta on tuon tapaista. Kannet on jokkismies kairannut vakioista 40mm imuventtiileillä. Hyvälle tuntuu. Quote Link to comment
Guest Posted March 30, 2009 Share Posted March 30, 2009 tarpeeksi ruttua ja sopivan kokoinen imupuoli niin kylal se toimii kiltisti kadullakin alhaalta asti. Liian isot imukanavat tappaa virtausnopeuden ja siita ei isot nokat oikein tykkaa. Ihan mukava nokka tuo oli, tota pienempaa en laittaisi enaa itse katukoneeseen.... :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.