Jump to content

w130 nokka kokemuksia


Recommended Posts

Muistaakseni mulla oli tuo kauan sitten RPB:ssä. 1600, Magnumit right-out-of-the box, paitsi puristusta kai kympin verran, 2 x 40 DRLA jne. Alapää heikko, voimaa tuli lähempänä kolmeetonnia eli liikennevaloista normaalisti lähdettäessä renkaat vinkaisi vasta keskellä risteystä... Yläpää vahvantuntuinen ja hyvinkiertävä kyllä.

Link to comment
Muistaakseni mulla oli tuo kauan sitten RPB:ssä. 1600, Magnumit right-out-of-the box, paitsi puristusta kai kympin verran, 2 x 40 DRLA jne. Alapää heikko, voimaa tuli lähempänä kolmeetonnia eli liikennevaloista normaalisti lähdettäessä renkaat vinkaisi vasta keskellä risteystä... Yläpää vahvantuntuinen ja hyvinkiertävä kyllä.

Mulla on W130 juuri tuon tapaisessa 1585cc moottorissa ja myös toiminta on tuon tapaista. Kannet on jokkismies kairannut vakioista 40mm imuventtiileillä. Hyvälle tuntuu.

Link to comment

tarpeeksi ruttua ja sopivan kokoinen imupuoli niin kylal se toimii kiltisti kadullakin alhaalta asti. Liian isot imukanavat tappaa virtausnopeuden ja siita ei isot nokat oikein tykkaa.

 

Ihan mukava nokka tuo oli, tota pienempaa en laittaisi enaa itse katukoneeseen.... :)

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...