portu Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 Oletteko painaneet sen ratasakselin mikä rummulle tulee, loppuun saakka vai vajaaksi laakeriin nähden. Meinasin vaan että jos loppuun painaa niin ottaako se siihen pohjaan kiinni, tai siihen viereiseen laakeriin. Onpas vaikeasti selitetty, toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan ja osaa vastata. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 16, 2009 Share Posted April 16, 2009 yleisesti alennusvaihteet poistetaan ;) Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 yleisesti alennusvaihteet poistetaan ;) kiihtyvyys on parempi alennusvaihteilla, ja vaanto kans :) Ja jos ei 150kmh riita junikselle niin..... Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 öö, sen mitä ite oon juniksella useita vuosia ajellu täyspäiväisesti käyttiksenä niin jo 120km/h tappaa koneen per kesä/pari kesää... Kyllähän sillä alamäkeen pääsee ton 140+ nihkeesti mutta kone huutaa ku oveenväliin jätetyn kikkelin omistaja ja oksentelee samalla öljyä ulos. ja kun vaihto 901 lootan sekä reiluhkon moottorin niin vääntö ja kiihtyvyys on toiselta planeetalta verrattuna vakioon alennusvaihteineen... Quote Link to comment
Guest Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 2.0 Type 4 tuplilla ja katunokalla ;) Quote Link to comment
portu Posted April 17, 2009 Author Share Posted April 17, 2009 Niin no kuitenkin olisin halunnut tietää, että onko se akseli painettu loppuun saakka vai jätetty vajaaksi? Ja jos painaa loppuun saakka, niin ottaako se kiinni sinne kupin pohjaan tai viereiseen laakeriin? Joo ja minulle tulee alennusvaihteet, oli mielipiteet mitä tahansa :) Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Mites muuten. En oo asiaan perehtyny sen kummemmin, mutta oisko mahdollista vaihtaa alennusvaihteesta rattaat päittäin ja tehdä niistä siten ylennysvaihteet? Samalla voi flipata koko kopan ympäri ja sais perän oikeen hyvälle korkeudelle. Quote Link to comment
Hebster52 Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Flippauksia on tehty mutta vaatii että akseliputken puoleinen laakeri vaihdetaan tiiviiseen laakeriin jotta öljyt pysyy alennusvaihteen kopassa. Rattaat eivät käy vaihtaa päittäin. Quote Link to comment
Virtanen Posted April 17, 2009 Share Posted April 17, 2009 Oletteko painaneet sen ratasakselin mikä rummulle tulee, loppuun saakka vai vajaaksi laakeriin nähden. Meinasin vaan että jos loppuun painaa niin ottaako se siihen pohjaan kiinni, tai siihen viereiseen laakeriin. Onpas vaikeasti selitetty, toivottavasti joku tajuaa mitä tarkoitan ja osaa vastata. Tehtaan ohjeen mukaan kun tekee, niin ei hätää. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.