Guest oinosenmake Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Sain vaimolle kauppakassiksi -54 stanu kuplan viimein liikenteeseen. "Yllätys" oli melkoinen miten hankalaa pienemmälle vaihtaminen ilman ylimääräistä rutinaa välikaasun kanssakkin on -vai liekkö harjoituksen puutetta.. Noissahan on synkronoimaton halkaistava laatikko, onko nämä laatikot vaihtokelpoisia keskenään, jos jostain sais hommattua synkronoidun halkaistavan tilalle? On tottunut tolla tuoreemmalla kuplalla ja jouhevammin toimivalla laatikolla ajelemaan. Quote Link to comment
Virtanen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 -54 malliin pitäisi mennä suoraan synkattu halkaistava loota, koska crash boxin kiinnikkeet muuttui samanlaisiksi 10.52 alkaen. Mutta miten mukavaa onkaan ajaa tuolla rutinalootalla, itse tykkään. Kolmoselta kakkosella vaatii tosin harjottelua, mutta oppiihan sitä. Quote Link to comment
Guest Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Valikaasulla ja harjoittelulla onnistuu ilman rutinoita. Uudempi loota menee paikoilleen ainakin nokkakappaleen vaihdolla (juniksesta muistaakseni nokkapala) Quote Link to comment
Virtanen Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Ei tarvinne ovaalissa edes nokkakappaletta vaihtaa kuten splitissä. Riippuu myös kakkoshampaiden kunnosta miten helposti vaihtaa. Omissa spliteissä on ainakin selvä ero. Quote Link to comment
SePi Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Eikö oo mukava, kun vanhan kuplan ajoon tarvitaan myös sävelkorvaa. Siellähän ne on D:n korkeudella kierrokset kun pitää keppiä pienemmälle laittaa :-) No joskus ylämäessä vähän korkeammalla, ettei vauhti putoo Quote Link to comment
-tipi- Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 '54 pitäs olla kyllä vielä synkaton ykkönen. Ja jos haluaa täyssynkatun nuoremman lootan, tarvii juniksen nokkakappaleen ja hoki-stikin Quote Link to comment
kuplatin Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 Eikö oo mukava, kun vanhan kuplan ajoon tarvitaan myös sävelkorvaa. Siellähän ne on D:n korkeudella kierrokset kun pitää keppiä pienemmälle laittaa :-) No joskus ylämäessä vähän korkeammalla, ettei vauhti putoo Hauska ajatus tuo kyllä =D Taitaa kuitenkin olla kohtuu vähissä ne absoluuttisen sävelkorvan omaavat ihmiset... Quote Link to comment
Guest Posted May 11, 2009 Share Posted May 11, 2009 56 ovaaliin jouduin kyl laittamaan juniksen nokan... Quote Link to comment
Virtanen Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 56 ovaaliin jouduin kyl laittamaan juniksen nokan... Oliko siis std-ovaali crash boxilla? Quote Link to comment
Guest oinosenmake Posted May 12, 2009 Share Posted May 12, 2009 Harjotuksen puute tässä vaivaa, sen paremmin vaihtuu pienemmälle ilman rutinoita mitä enemmän kilometrejä tulee se varmaan toi sävelkorva herkistyy.. Mutta jää kyllä vaimon kauppareissut tekemättä. Eli halkaistavat laatikot joissa 2,3,4 synkattu käy heittämällä tilalle? Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.