Jump to content

tällä tavalla


Guest Åke

Recommended Posts

Guest Åke

sainpa yv:n ja ajattelin sen julkaista teille kaikille:

 

 

Keneltä: Keiteleen Kone

Kenelle: Åke

Lähetetty: 3.6.2009 8:59

Aihe: Tervetuloa - varaa runsaasti aikaa

Tere.

Tervetuloa täydelliseen hintakyselyyn, varaa muutama päivä aikaa ja runsaasti evästä sekä teltta jossa voit käydä välillä nukkumassa.

 

Ps. maksavat asiakkaat ohittavat sinut kun olet hintakyselyjonossa joten kyselyihisi voi mennä jopa 1 viikko.

Yritä kestää.

T. Juha

Link to comment

Hihi... Mä oon aina soittanu ja saanut tosi hyvää palvelua... Mullon ollu lista kädessä joihin oon kyselly hintoja, toki olen aina jotain listalta oikeesti ostanutkin.

 

Myyjiä läheltä seuranneena tiedän, että hintakyseliät ilman osto aikeita ovat kaikkein ärsyttävimpiä...=)

Link to comment

Eipä minullakaan mitään ongelmia ikinä..

 

Koneen y.m. perustekniikan osat samat Mahle pytty/mäntäsarjat, Autolinea valuosat j.n.e. osat hyvään hintaan.

 

Joskus "ping-pong" osien laatu ongelma, mutta se ei ole kiinni siitä mistä niitä ostaa.

 

Aina olen saanut mitä haluaa ja yleensä hyllystä + ystävällistä palvelua joskus neuvojen kanssa.

 

Yleisin ongelma yhden miehen firmassa on tavoitettavuus, mutta se on sitä,

joskus kun on ollut kiire niin olen soittanut ja tilannut etukäteen, kamat on ollut

tiskillä valmiiksi ja rahat käteen ja menoksi, ei paljon paremmin voisi toimia.

 

Dennis

Link to comment
Guest JuMuS

Parahin "Åke" (a.k.a. ???):

 

Mikäs tuossa Juhan viestissä hämmästyttää?

 

Meidän kylän ainoa taksikaan ei aina ole ystävällinen ja iloinen kun lähtömaksuja ja taksoja puhelimessa kyselen ja tinkaan, silti on aina perille päästy ja kyytiin ottaa kun kerkiää.

Link to comment
Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...