Tanhis Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Eli siis olen pähkäillyt että miten turvavyöt on kiinnitetty joskus aikoinaan koriin. Eli esim '64 kuplassa joka mulla joskus oli oli kiinnitys reijät keskitunnelissa ja sitten b-pilarin alapuolella just takaikkunan alapuolella eli oven puolesta alakiinnityspistettä ei ole. Ja nyt suunnittelen turvavöiden asentamista t34 karmanniin mistä myös puuttu lämpökotelosta kiinnitys piste. Eli missä on ollut alakiinnityspiste turvavöille oven puolellla tai onko sellaista koskaan ollut olemassakaan. Quote Link to comment
-tipi- Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Jälkimmäinen vaihtoehto, eli kakspistevyöt ei oo kolmatta pistettä kaivannu. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 2, 2009 Author Share Posted July 2, 2009 Eli kaksipistevyö joka mennyt olan yli ? Quote Link to comment
-tipi- Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Niin on mulla '65 Notsissa. Tosin kun kattelin Sambasta esitteitä ei ainakaan '67 saakka niissä näy vöitä ollenkaan, eli millonkahan lie tulleet tehdasvarusteiksi? M185 on Kolmipisteturvavyöt USA/Kanadan markkinoille mallivuodesta '68 alkaen. Muita sicherheitsgurt M-koodeja en pikasella vilkasulla tosta Die Grossen VW kirjasta huomannut. Quote Link to comment
Ketsa Posted July 4, 2009 Share Posted July 4, 2009 Mulla oli kanssa vm.-61 kuplassa olan yli menevät kaksipistevyöt. Ovipilarissa oleva kiinnityspisteessä oli kierrelevy jossa oli vahva rautalanka kiinni. Eli levy oli sorrattu pilariin sivuverhoilun alta. Quote Link to comment
Tanhis Posted July 5, 2009 Author Share Posted July 5, 2009 Niin on mulla '65 Notsissa. Tosin kun kattelin Sambasta esitteitä ei ainakaan '67 saakka niissä näy vöitä ollenkaan, eli millonkahan lie tulleet tehdasvarusteiksi? M185 on Kolmipisteturvavyöt USA/Kanadan markkinoille mallivuodesta '68 alkaen. Muita sicherheitsgurt M-koodeja en pikasella vilkasulla tosta Die Grossen VW kirjasta huomannut. Nyt ei olekkaan kyseessä entisöinti rojekti vain mietin vain että pitää varmaan väsästä itse kiinnitys pisteet oven alareunan viereen että saa lantiovyöt laitettua Quote Link to comment
Guest JH Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Ainakin '65 kuplan englanninkielisessä käyttöohjekirjassa lukee, että turvavöitä on saatavilla VW-dealereilta. Itselläni '65 1200:ssa myös kaksipistevyö olan yli. Voisin kuvitella että kunnon törmäyksessä se pitää naaman irti ratista, mutta rinnan alla sijaitsevilta ruumiinosiltaan hyvin kehittynyt henkilöliuskahtaa vyön alta ja kuristuu vyöhön, jos leuka sattuu olemaan myös hyvinkehittynyt. Quote Link to comment
Recommended Posts