Jump to content

Mistä saa selville montako 1600 Varianttia on rekisteröitynä


Guest MillaI

Recommended Posts

Tilastokeskuksesta sai ainakin vuosina 2005-2006. Silloin palvelu oli peräti maksutonta. En tiedä miten on tänään.

Itse kyselin silloin typ-3 1500:t sekä 1600:set - tilastot heitteli aika lailla, koska autoja merkattu rekisteriin ties millä tyyppimerkinnöillä.

Itselläni on nuo Til.keskuksen vastaukset tallessa (excel), ja voin postittaa (email). Tässä jokin ote, jossa ainakin Variantteja.

 

Niin, ja kyse on nim.om. rekisterissä olevista.

Se, kuinka paljon on tuotu ylipäätään maahan, onkin sitten jo huomattavan vaikea homma selvittää...

 

Ohessa hakusanana on ollut "1500":

Käyttöönottovuosi

Selväkielinen mallinimi Yhteensä 1962 1963 1964 1965 1966 1967

 

Station Car - yhteensä 3 - - 2 1 - -

2D 1500 Station Car 36S/240 1 - - 1 - - -

2D 1500 Station Car.36/2400 1 - - 1 - - -

2D 1500 Station Car 36S/2400-65 1 - - - 1 - -

 

Variant - yhteensä 5 - - 1 - 2 2

2D Variant 36-1500/2400 1 - - 1 - - -

2D Variant 1500-66-36/2400 2 - - - - 2 -

2D Variant 1500-36-265PH/2400 1 - - - - - 1

Variant 1500-36-265/2400 1 - - - - - 1

 

-j

Link to comment
Guest MillaI

En kehtaa uutta aloitusta, joten kysyn tähän perään.

 

Mun eberistä puuttuu alle 10cm bensaletkua, jonka sisähalkaisija on 2mm-2,5mm. Mistä helkutista saa noin kaposta bensapiuhaa?

Olen soittanu Etolaan, käyny Motonetissä ja Biltemassa. Kävin jossain mopokorjaamolla kyselemässä, mut kaikki sano EIOO!

 

Mistä letkua eberiin?

Link to comment
En kehtaa uutta aloitusta, joten kysyn tähän perään.

 

Mun eberistä puuttuu alle 10cm bensaletkua, jonka sisähalkaisija on 2mm-2,5mm. Mistä helkutista saa noin kaposta bensapiuhaa?

Olen soittanu Etolaan, käyny Motonetissä ja Biltemassa. Kävin jossain mopokorjaamolla kyselemässä, mut kaikki sano EIOO!

 

Mistä letkua eberiin?

ooksie varma ettei passais 3.2 mm, sehän ois ihan normibensaletkua.

Link to comment
Guest MillaI

Olen 99% varma letkun paksuudesta.

Ehkä nyt löysin letkun, mut uskon vasta kun se on kätösissä.

Eberin varaosia myyvällä sivustolla englannissa oli mainittu tuo letku ja paksuuskin.

Kaveri olis sen sieltä tilannu jos en olis täältä löytänyt.

 

Kattellaan.

 

Kohta varmaan tuun takas muilla tyhmemmillä kysymyksillä, kuten et miten sen auton saa käyntiin...

Link to comment
Guest Toheltaja

mulla ois ollu tossa sinistä ja valkoista Eberin mukana tullutta letkuu muutamia metrejä, mikäli ne löydän. Ei menny passattiin läheskään noin paljoa mitä setissä tuli...

Link to comment
Guest MillaI

Ei sillä letkulla niin kiire ole, jos ei lapset käynnistä eberiä. Se piti olla 2-2,5mm sisähalkaisijaltaan.

 

Kokeiltiin starttaa autoa, mut ei käynnisty. Huomenna ostan uudet tulpat ja kärjet.

Meilkein kaikki valot toimii, paitsi sivu vilkut, toinen parkkivalo edessä ja takaluukun valo.Pissapojasta lähtee paineet ja vesi.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...