Guest janie79 Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Uutta pakoputkea asentaessa meni vähän maku edellisen sepän tuotoksiin - pakosarjan pultit (ainakin 2..) oli korvattu jollain saamarin kiilatapeilla ja hepattu kiinni Kempillä ja taisi jopa toisessa virissä olla vasenkätinen kierre, mistä lienee pöllitty tähän tarkoitukseen. Eikä se putki oikein sitten istunut siihen ja pörisee ajossa. Ajatus koneen irroittamisesta on kytenyt jo jonkin aikaa, ja siihen perusteellisen remontin teettäminen. Nyt jos tiputan koneen, ja raksin apulaitteet irti, mitä minun kannattaa lähteä siihen hankkimaan? Männät, männänrenkaat, kannentiivisteet - olisiko joku "must-have" lista jota kannattaa lähteä kokoamaan? Vai tietääkö koneistamo mitä tehdä? Ajattelin hommata vähän pohjatietoja, niin ei voi apinaa koijata ihan miten sattuu ;) Selvennykseksi; homma olisi tosiaan tarkoitus teettää alusta loppuun pajalla, itselläni ei ole fasiliteettejä eikä laitteita tähän. Onko suosituksia koneistamoista PK-seudulla, tai itä-keski-uudellamaalla? Edit: kyseessä siis VW 1300 -73 Jani Quote Link to comment
Jorrma Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 http://www.kuplapaja.com/ Quote Link to comment
-AP- Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Kotten memberlist.php?mode=viewprofile&u=754 on parhaillaan matkalla Norjaan Kostoa kiihdyttämään, mutta kysele ensi viikolla hänen syyskiireitään. Saat varmasti luotettavan remontin kohtuuhintaan ja hyvän opin lisäksi. Quote Link to comment
Per Jernström Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Jos rahat rittää niin älä tiputa nykyistä konetta vaan teetä ajalla toinen. Voit ajaa vaikka projekti ei ole heti valmis ja tiedät heti varautua kokonaiskustannuksiin. On aika yleistä että "superseppä" on sitten onnistunut takomaan jopa lohkonkin vaihtokuntoon esim yilkireillä momenteilla. Quote Link to comment
NO H2O Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Jos rahat rittää niin älä tiputa nykyistä konetta vaan teetä ajalla toinen. Voit ajaa vaikka projekti ei ole heti valmis ja tiedät heti varautua kokonaiskustannuksiin. On aika yleistä että "superseppä" on sitten onnistunut takomaan jopa lohkonkin vaihtokuntoon esim yilkireillä momenteilla. Olen samaa mieltä... Myös siinä tilanteessa että rahat eivät riitä... Moottorilla olevaa autoa kun on helpompi siirrellä ees taas jos likviditeettiongelma kohtaa kesken moottorin rakennuksen. Quote Link to comment
Guest janie79 Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Ihan varteenotettava ajatus kasata auton ulkopuolella toinen moottori :) Kuplapajaa olen yrittänyt saada kesäkuusta asti kiinni, viimeksi tänään aamupäivällä mutta ei vastaa puheluihin? Olisin kysellyt samalla pohjapeltien entisöintiä, kun asun tässä samoilla hoodeilla. Onko tietoa onko paja vielä pystyssä? :) Quote Link to comment
-tipi- Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Laita Kuplapajan Jussille textarilla soittopyyntö. Hän on tällä palstalla käyttäjänimellä BRC. Lie nyt valmistelemassa Norjan matkaa. Heikki Naapuri (p.050 013 1275) vois varmaan myös auttaa, mutta hänen pajansa on Rautjärvellä Imatran kupeessa. Quote Link to comment
Broidi Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Laita Kuplapajan Jussille textarilla soittopyyntö. Hän on tällä palstalla käyttäjänimellä BRC. Lie nyt valmistelemassa Norjan matkaa. Heikki Naapuri (p.050 013 1275) vois varmaan myös auttaa, mutta hänen pajansa on Rautjärvellä Imatran kupeessa. Jussi todellakin on valmistelemassa kilpuriaan Norjan reissua (SCC) varten, eikä varmasti vastaa puhelimeen ennen ensi viikkoa. Yritä silloin uudestaan... Quote Link to comment
Guest janie79 Posted August 13, 2009 Share Posted August 13, 2009 Ookkei, näin tehdään. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.