Guest StrangeHill Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Pokkailin vakio mustasta 1,5mm mitä hyllystä sattui löytymään paikkoja ja sen jälkeen hyökkäsin "valmiin" etukolmion pohjapellin kimppuun. Kumma kyllä aine noin 3mm mutta siihen poraillessa tuli samalla terällä reikää tuli aika helposti vrt tuohon 3mm pohjaplootuun.... ? Rautaan lisätty ( kiinassa ? thaimaassa?) erinäisiä aineosia jotka vaikuttaa laatuun ? Jossain kohtaa tuotantoprosessi kusee ? Jos tuollaista peltiä tyrkkäävät uusin Kia henk.autoihin parin vuoden päästä voi olla kiva kolaroida jos vielä ruostesuojaus tupannu unoohtumaan... Quote Link to comment
Lasse Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Sama homma noiden "kilopulttien" kanssa. Ruosteinen alkuperäinen on vaan 100-0 parempi. Quote Link to comment
mikan Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Pitääkö tässä leikellä vanhoista autoista peltiä talteen, jotta voi tulevaisuudessa vääntää korjauspaloja? Ei sillä, yhden kattopellin otin juuri kesällä talteen ajatuksella, että siitä saa hyvin korjauspaloja. t. Mika Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 erilaiset syvävetoteräkset on melkosen seosteisia sen takia etteivät repeä, nämä myös paljon pehmeämpiä ku normaali rautakauppapelti yleisesti Quote Link to comment
Tuomo Lehmikangas Posted September 17, 2009 Share Posted September 17, 2009 Ite huomasin että peltifirmasta (Oulun Palametalli) ostettu 1mm pelti oli tiukempaa muotoilla kuin Bilteman 1.2mm pelti. Bilteman pelti selvästi pehmeämpää siis. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.