ozone Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Mistähän tällasia saa ostaa? Auto on -63 Kupla jossa raidetangossa siis kiristys tapahtuu kahdella isolla mutterilla. Sisemmät päät on vasenkätisellä kierteellä. Olen kiitollinen vihjeestä tai voin ostaa jonkun ylimääräiset vaikka käytetytkin mutskut. -Otso 050 5409835 Quote Link to comment
Guest juse Posted January 28, 2005 Share Posted January 28, 2005 Sulla taitaa olla kutakuinkin kolme vaihtoehtoa: 1. Alkuperäset mutskut jostain 2. Kiinnitinpuoti, kyllä niistä eksoottisempaakin kamaa löytyy 3. Kaveri jolla on sorvi, kuusiotankoa ja pari tappia Quote Link to comment
Pepe Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Totta mooses löytyy pulttiliikkeestä noita! Jos ei löydy sellaista pulttifirmaa, mutta merkkiputka on niin VW-varaosan numero ko. osalle: N 011 113 6 Mutterin speksit pulttiliikkeestä ostettaessa: M14 1,5 nousulla (vasemman käden kierre).. Olettaen että ymmärsin oikein, mistä osasta on kyse ;) Quote Link to comment
ozone Posted January 29, 2005 Author Share Posted January 29, 2005 Juu paikallisesta Kiloruuvista kävin kysymässä ja ei ollu, sama homma VW:llä, ei ole ainakaan varaosaceedeellä, mutta saattaahan jossain muussa VW:ssä olla samanlainen osa? Otanpa tallilla kuvan mutterista kunhan kerkeen, toi M14 on kyllä aika lähellä jos ei jopa juuri se haettu koko. Quote Link to comment
Pepe Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 ei ole ainakaan varaosaceedeellä Eivät vaan merkkiputkassa osaa sitä 'varaosaceedeetä' käyttää. Soitapa maanantaina uudestaan ja kysele tuota osaa tuolla antamallani numerolla. Itse olen ihan lähes vastaavia muttereita hakenut paikallisesta pulttifirmasta ja aina on löytynyt! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 monesti vaan vasenkätiset on ne ongelmalliset. Se mitä mä työni puolesta olen joutunut kaivelemaan noita niin sitten jos sopiva löytyy, on otettava se 50-200kpl laatikko, ei yksittäistä! Quote Link to comment
mikan Posted January 29, 2005 Share Posted January 29, 2005 Alle euron kappale ja lähetyskulut päälle: http://www.ruuvilinja.fi/ruuvinet/index ... yhma=934VK t. Mika Quote Link to comment
Guest ViH Posted July 30, 2012 Share Posted July 30, 2012 Hei! Elikkäs tämmöistä mutteria olisin itse vailla, onhan siis oikea koko tuote "Kuusiomutteri DIN 934 8.8 Kiiltosinkitty Vasenk. M14X1.5"? Ei viitsisi vääränlaista tilailla kun kuitenkin aika tyyriit postikulut n tuolla ruuvi.netissä. Ja kyseessä pelkääjän puolen tangon simpukan puoleinen pää vm. 69 kuplassa. Quote Link to comment
Recommended Posts