Jump to content

Raidetangonpään mutterit


Recommended Posts

Mistähän tällasia saa ostaa? Auto on -63 Kupla jossa raidetangossa siis kiristys tapahtuu kahdella isolla mutterilla. Sisemmät päät on vasenkätisellä kierteellä. Olen kiitollinen vihjeestä tai voin ostaa jonkun ylimääräiset vaikka käytetytkin mutskut.

 

-Otso 050 5409835

Link to comment

Sulla taitaa olla kutakuinkin kolme vaihtoehtoa:

1. Alkuperäset mutskut jostain

2. Kiinnitinpuoti, kyllä niistä eksoottisempaakin kamaa löytyy

3. Kaveri jolla on sorvi, kuusiotankoa ja pari tappia

Link to comment

Totta mooses löytyy pulttiliikkeestä noita!

Jos ei löydy sellaista pulttifirmaa, mutta merkkiputka on niin VW-varaosan numero ko. osalle: N 011 113 6

Mutterin speksit pulttiliikkeestä ostettaessa: M14 1,5 nousulla (vasemman käden kierre)..

 

Olettaen että ymmärsin oikein, mistä osasta on kyse ;)

Link to comment

Juu paikallisesta Kiloruuvista kävin kysymässä ja ei ollu, sama homma VW:llä, ei ole ainakaan varaosaceedeellä, mutta saattaahan jossain muussa VW:ssä olla samanlainen osa? Otanpa tallilla kuvan mutterista kunhan kerkeen, toi M14 on kyllä aika lähellä jos ei jopa juuri se haettu koko.

Link to comment
ei ole ainakaan varaosaceedeellä

 

Eivät vaan merkkiputkassa osaa sitä 'varaosaceedeetä' käyttää. Soitapa maanantaina uudestaan ja kysele tuota osaa tuolla antamallani numerolla. Itse olen ihan lähes vastaavia muttereita hakenut paikallisesta pulttifirmasta ja aina on löytynyt!

Link to comment
Guest Toheltaja

monesti vaan vasenkätiset on ne ongelmalliset. Se mitä mä työni puolesta olen joutunut kaivelemaan noita niin sitten jos sopiva löytyy, on otettava se 50-200kpl laatikko, ei yksittäistä!

Link to comment
  • 7 years later...

Hei!

 

Elikkäs tämmöistä mutteria olisin itse vailla, onhan siis oikea koko tuote "Kuusiomutteri DIN 934 8.8 Kiiltosinkitty Vasenk. M14X1.5"? Ei viitsisi vääränlaista tilailla kun kuitenkin aika tyyriit postikulut n tuolla ruuvi.netissä. Ja kyseessä pelkääjän puolen tangon simpukan puoleinen pää vm. 69 kuplassa.

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...