metake Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 Mitenkäs on fiksusti toteutetaan käsijarrun toimivuus pre -55 kuplassa, joissa käsijarrulle on se tanko kahvasta keulaan ja vaijerit sieltä perään, kun haluaa vaihtaa paksutolpasta takajarrut? Ongelmahan on siinä, että käsijarruvaijerin kiinnitys on käsittääkseni erilainen rummun päässä ja vielä eri kohdassakin, joten alkuperäiset vaijerit ei sovi ja paksutolpan on väärän mittaiset ja etupäästä väärän malliset. Kukaan toteuttanut? Quote Link to comment
-tipi- Posted October 13, 2009 Share Posted October 13, 2009 mulla oli kyllä ruskeessa 54:ssa tuoreempi loota jarruineen, ja pitkät vaijerit toimivat niissä. Ettei ollu ihan nelipulttisen sisähiluilla ja varhasen kolkin rummuilla. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 mulla varmaan on noita käkkärikaapeleitakin irrallaan, mutta voivat olla liian lyhyitä sulle. Nappaan kyytiin tommosen vaijerillisen kahvankin jos löydän Quote Link to comment
DOODAH Posted October 14, 2009 Share Posted October 14, 2009 Mitenkäs on fiksusti toteutetaan käsijarrun toimivuus pre -55 kuplassa, joissa käsijarrulle on se tanko kahvasta keulaan ja vaijerit sieltä perään, kun haluaa vaihtaa paksutolpasta takajarrut? Ongelmahan on siinä, että käsijarruvaijerin kiinnitys on käsittääkseni erilainen rummun päässä ja vielä eri kohdassakin, joten alkuperäiset vaijerit ei sovi ja paksutolpan on väärän mittaiset ja etupäästä väärän malliset. Kukaan toteuttanut? ..kyllä tässä joutuu vasemman ja oikean kilven paikkoja vaihtamaan. Ei sen kummempi temppu. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.