Jump to content

Uusi projekti


Guest Bugfuel

Recommended Posts

Vaaran merkkinen ja vesivessakin viela, mutta laitan ny kuiteski linkin kuviin ja kerron hiukan mita puuhastelen

 

Eli eraan paikallisen pastorin nuoruuden unelma pitaisi herattaa henkiin.

Mercedes 190SL, vm. 61. Heppu osti sen vuonna 63, ja ajeli silla aikansa, myos pohjoisen lumessa ja sohjossa, jolloin ruoste alkoi syomaan autoa.

Nokkakolarikin tuli tehtya ja auto jai Floridaan parkkiin.... seissyt ulkona ilman suojaa vuodesta 83.

 

tavoite olisi tehda tasta ajokuntoinen vehje, ei mikaan show-entisointi.

 

Moottori tuntuis olevan totaalisen juntturassa. Renkaat pitaa ilmaa ja pyorivat vapaasti!! Auto oli akseleita myoden uponnut hiekkapohjaiseen maahan.

 

Kuveja taalla:

 

http://s201.photobucket.com/albums/aa20 ... l/MB190SL/

Link to comment

Laitetaanko täältä puolelta palloa miljoonamersun 220D konetta tulemaan jotta saat projektin tulille?

:-)

 

Pakko sanoa, että hieno on tuo koppa. Ei nyt sentään kuplalle muodot pärjää, mutta kolkit, tölkit, pallot ja Ghiat jättää kyllä taaksensa meitsin mielestä.

Link to comment

Jaahas, laitapa tuo postissa tulemaan tänne Tampereelle. Niinkuin tiedät, niin mulla olis tuolle hyvä "kanta-auto" kotitallissa, eli ruosteeton vain 140 tkm ajettu timmillä tekniikalla oleva 190 -57.

Hiukan ihmetyttää tuo yksikurkkuinen kaasari, kun mielestäni pitäis olla tuplakaasarilla. Mutta ehkä tuo on joku jenkkiversio laiskemmalla motilla.

 

http://www.mbzponton.org/

 

t. Mika

Link to comment

Joo tossa oli aiemmin tuplat, mutta ne kuulemma tuppaa loystymaan, imusarjat kannesta siis, ja nykyinen omistaja vaihdatti tilalle ton yksikurkkuisen joka on kotoisin vissiin juurikin sun mallin mersusta. Toimii kuulemma ihan ok, mutta ylakierroksilla puutuu. Hepulla pitais olla tuplat tallella jossain, lupasin kattoa jos niihin sais askarreltua paremman tuen. Niihin kuuluu jo tehtaalta joku alhaalta lohkosta lahteva pystytykirauta, mutta se ilmeisesti ei riita.

 

Jan

 

 

Jaahas, laitapa tuo postissa tulemaan tänne Tampereelle. Niinkuin tiedät, niin mulla olis tuolle hyvä "kanta-auto" kotitallissa, eli ruosteeton vain 140 tkm ajettu timmillä tekniikalla oleva 190 -57.

Hiukan ihmetyttää tuo yksikurkkuinen kaasari, kun mielestäni pitäis olla tuplakaasarilla. Mutta ehkä tuo on joku jenkkiversio laiskemmalla motilla.

 

http://www.mbzponton.org/

 

t. Mika

Link to comment
Guest Toheltaja

Appiukon ponttoonimersua kanssa ihastellu et ois hauska peli joskus moisella päristellä. Tosin tää on peltivalmiina ollu pohjamaalissa jo vissiin 20 vuotta, kuten noi Lotus Cortinatkin, eikä ukolla tunnu olevan aikaa moisille, ajelee semmosella 80-luvun alun carinalla, joka on ihan mätä :D

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...