metake Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Saako jostain vanhempien mallien kankaisia kattoverhoiluja siten, että keskiosa on irrallinen oma kappaleensa (kuten stanun ainoa verhoilu) ja reunat erilliset? Tarve olis lähinnä tuolle pelkälle keskiosalle, mutta olen ymmärtänyt, että tarvikkeissa ne on yhtä kappaletta sivujen kanssa (kuten uudemmat vinyyliset), vai olenko ymmärtänyt väärin? Tai jos jollain olisi kaavoja tuolle keskikappaleelle, niin se riittäisi. Ja olikos -63 viimeinen vuosimalli kankaisella kattoverhoilulla? Quote Link to comment
NO H2O Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 -62, oli taitevuosi tuossa kattoverhoilussa... Tuo meikäläisen "-62" on tehty loppuvuodesta ja näin ollen vuoden -63 mallia. Kaverilla taas on alkuvuonna -62 valmistettu kupla jossa on vielä kankainen kattoverhoilu. Jotenkin noin olen asian ymmärtänyt, Turo varmaan tietää paremmin? Quote Link to comment
Ketsa Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Mulla on jossain uusi stanusplitin kattoverhoilu. Saisitko siitä tarvittavat kaavat aikaiseksi? Quote Link to comment
metake Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Mulla on jossain uusi stanusplitin kattoverhoilu. Saisitko siitä tarvittavat kaavat aikaiseksi? No tuohan kuulostaa hyvältä, eiköhän siitä saa tarvittavat mitat. Olikos splitissä eri määrä niitä kaaria jotka pitää verhoilua paikoillaan kuin paksutolpassa, mutta eiköhän siitäkin jotenkin selvitä.. Quote Link to comment
Ketsa Posted January 1, 2010 Share Posted January 1, 2010 Verhoilu on takavarastolla, joten menee viikko pari ennen kuin pääsen sen ääreen ja kiikuttaan sitä lähemäksi. Kilistelen kun olen sen Kuljuun kiikuttanut. Quote Link to comment
metake Posted January 1, 2010 Author Share Posted January 1, 2010 Hyvä juttu, saanpahan sitten syyn ajella taas Tampereelle päin. Ei sillä kiirettä ole, hyvin tuo ovaali tuntuu kulkevan ilman kattoverhoiluakin, mutta jos kesäksi siihen sellaisen sais väkästettyä. Quote Link to comment
Recommended Posts