P_Valtonen Posted February 7, 2010 Share Posted February 7, 2010 Onko kellään dataa mitä noi Kytkinasetelma Kennedy Stage ykkönen ja kakkonen kestävät vääntöä 4 lapasen sintrin kera? AC'n poikien nettisivujen datat viitteelisä ja (?ilmeisesti?) vakio kytkinlevyn arvoja. Mites Pro grip toimii kupariin nähden? Musta makia on taas kokonaan eri juttu. Mutta sen käyttäytyminen on suunilleen tiedossa. Nyt siis ihan käytännän tietoa olisin vaille. Mitä tehoja / vääntä olette noi saaneet pitänään ja millä levyllä. Entä mikä oli käyttö? Katu, radalla vai vartilla? Kiitos jo etukäteen. Edit-1 KLR käyttänyt kakkosta + 4 lapasta = ei luistanut. Quote Link to comment
mikko k Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 http://www.kennedyeng.com/volks_pp.htm Quote Link to comment
-Alex- Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Yks hemmo stf:llä on käyttänyt stage 1 asetelmaa copperhead levyn kanssa 220hv kiihdytyskuplassa, ei oo kuulemma yhtään luistanut. Tilasin itellekin tuon, mutten oo vielä päässyt ajamaan. Asetelma on tosin Stage 2. Quote Link to comment
JM Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 Meil on kakkonen ja gb:n kolmilapanen mikä lienee hyvin toimii. Quote Link to comment
mikan Posted February 8, 2010 Share Posted February 8, 2010 En tiedä mikä stage oli, mutta kennedyn vanha 2000 lbs asetelma ja 4-lapanen sintterilevy toimi kivasti mun turbokuplassa. Ei luistanut, mutta pystyi hieman luistattamaan tarvittaessa vaikka se ei teekään hyvää. Pikkasen tuli tosin sanomista kun ajettiin laivassa ylemmälle parkkitasolle ja mäkilähtö oli hieman...äkkinäinen. :-) t. Mika Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.