Jump to content

Pohjalevyn irroitus


Guest Tepe

Recommended Posts

Oisko hyviä vinkkejä pojalevyn/korin irroitukseen, ei ole tullut vielä koskaan itsellä irroitettua. Otin jo irti takapenkin alla olevat pultit sekä molemmilta sivuilta alla olevat pultit, tankin alta irroitettu pultit. Edessä on myös 17mm kannalla olevat pultit 4kpl (2kpl/puoli vierekkäin), täytyykö nämäkin irroittaa. Itsellä vielä kone ja laatikko paikoillaan autossa. Onko takapäässä vielä kiinnikkeitä auton alla? itse irroittaminen täytyy kai tehdä lievää väkivaltaa käyttäen..tuintui olevan aika tiukassa liitokset ku välissä sauma-ainetta. Neuvoja tulemaan!!

Link to comment

Takana on sisälokareissa yhdet pultit. Isot pultit 2+2 rintapellin linjassa pitää myös irroittaa. LIsäksi kannattaa katsoa tarkkaan, että ei ole missään korjauspalaa jolla on hitsattu yhdeksi puuksi alusta ja kori.

 

Ja jos korissa yhtään mätävikaa, niin muista tukea vähintään oviaukot ennen alustalta nostamista. Mitä enmpi tukea, sitä parempi...

 

EDIT: Ja uusimmissa saksan kuplissa on takana se lisäjousi joka pitää myös irroittaa.

Link to comment

Nopeusmittarinvaijjeri pois, ohjauksen rättinivel irti, jarruvalon piuhat pääsylkältä ja koneen sähköt, muuten ei siis konetta tahi laatikkoa tarvi poistaa. Takapenkin alla on myöskin pari 17mm kannalla olevaa pulttia, jotka jää helposti äänieristeen alle piiloon, onko nekin irti?

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...