nalleolut Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 saako tarvikeliikkeestä kuplan öljynpaineanturin jalkaan adapterin jolla saadaan öljynpaine mittari kuplan koetauluun...... virrat mittareille kannattaa ottaa vissiin sulakerasian takaa haaroittamalla??? Quote Link to comment
-MITO- Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Saa Y mallisen messinkikäikäleen. Virrat voi napata sulaketaululta passelista kohtaa. Ite oon tämmösiä halpamittareita suosinut http://www.mpm-performance.com/mittarit.htm Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Näkyykö noi black paneelit muka auringonpaisteessa? Quote Link to comment
-MITO- Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Kai ne jossain Civikin kabiinis ;^D Quote Link to comment
nalleolut Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 joo tarjoitus laittaa vasemmalle puolle rattia 100mm rundimittari ja oikealle puolelle voltti ja öljynpaine mittari! Quote Link to comment
-MITO- Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Mie sovittelin tolleen, ei tarvi liiemmi puhkoa orikinaalia folkkaria http://koti.mbnet.fi/beetle67/ZR/kiekki.jpg Quote Link to comment
nalleolut Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 joo mullakin on toinen vaihto ehto! tallissa on krominen 3 mittarin paikka jos siihen laittais nuo kaikki sit joutuu ostamaan uudet mittarit Quote Link to comment
nalleolut Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 se sulakerasia lähtee vissiin irti ku ottaa ne 2kpl ruuveja auki sen yläpuolelta???? vai onko helpompi irroittaa sen puolen ritilä koetaulusta ja sitä kautta liittää???? ei taida olla ylimääräisiä abikopaikkoja siellä sulakerasian takana vaan kaikki joutuu rosvoamaan................... Quote Link to comment
-MITO- Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Virtapiuha akulta ja releohjaus sille sulakerasialta ettei oo mittarissa sähköt 24/7 päällä :) Ei sitä sulakerasiaa irrottaa tarvi, sieltä etuluukun alta kolvailet piuhat kii :P Quote Link to comment
nalleolut Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 näin ajattelin itsekkin!!!! ja lisää hommia ajatus ei lakkaa juoksemasta! kuplassa on h4 lisäpitkät! toisessa lisäpitkässä palaa molemmat pitkät/pätkät hehkuen!!!! uudet valot odottaa asennusta joten minkähän värisillä johdoilla omille valoille tulee virta???? uusissa h4 on myös parkkien paikat umpioissa......... Quote Link to comment
-MITO- Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Tuolta katot värit yms http://66.34.72.138/wiring/index.html Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Itte olen suosinut tälläistä puhkomatonta asennusta: http://www.dwl.fi/shows/motopark04/cwdata/image002.html Tosin edellyttää aikaslailla sopivankokoista kiekkamittaria, tommonen 912/4 mittari oli muuten justiin jossain myynnissä taas. Puavo@uho.fi Quote Link to comment
nalleolut Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 joo mulla on toiset ritilät tohon puhkomiseen mutta katsotaan kyllähän se krominen 3 mittarin paikakin asiansa ajaa mutta..............no katsellaan ihan siisti asennus ei muuta voi sanoa!!!! Quote Link to comment
Fileas Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 kuplassa on h4 lisäpitkät! toisessa lisäpitkässä palaa molemmat pitkät/pätkät hehkuen!!!! Maadoitusvika. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 21, 2005 Author Share Posted February 21, 2005 joo sehän se toden näköisesti!!!! muutenkin menee johdot vaihtoon ku saadaan orkkis katkaisija koe tauluun . laittaa kytkentä sillä tavalla että omat valot+lisävalojen parkit syttyy heti . eka asento syttyy lisävaloihin lyhyet ja pitkien vivusta pitkät!!!! Quote Link to comment
Guest Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Itte olen suosinut tälläistä puhkomatonta asennusta: http://www.dwl.fi/shows/motopark04/cwdata/image002.html Tosin edellyttää aikaslailla sopivankokoista kiekkamittaria, tommonen 912/4 mittari oli muuten justiin jossain myynnissä taas. On asiallinen paikka kiekkamittarille ja vielä tyyliin sopiva! Ei vaan riitä nuo kierrokset tuollaisessa 912/4 mittarissa ;) Quote Link to comment
-MITO- Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Jatkaa asteikkoa? Quote Link to comment
Ketsa Posted February 21, 2005 Share Posted February 21, 2005 Ulkonäköön taitaa tuollaisessa 914 kiekkamittarissa hyvät asia loppuakkin. Omani oli ainakin vallan rasittava luettava, koska neulan pomppi vallan levottomasti kierrosten putoamisen jälkeen. Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Hmm, tuossa miun mittarissa on kyllä hyvin vakaa neula, ihan kohtuudella verrattavissa moderneihin laatukapistuksiin (esim. autometer). Mitään sen kummempia vaimennuksia siinä ei tosin näyttänyt olevan, varsin yksinkertainen vehjas kaikkiaan. Signaalin häiriöttömyys lienee varsin tärkeässä osassa. Tiedä sitten oliko kärjettömästä sytkästä jotain iloa neulan vakauteen? ...ja miusta tuo asteikko riittää just hyvin, punaviivakin just eikä melkein kohdallaan :) eikä sitä oo _ihan_ pakko noudattaa jos nyt ei miun nokkavalinnalla (W-125) tuon enempääkään toinna. Puavo@uho.fi Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 ketsa, miulla ei pompi yhtään... seuraa ku hai laivaa! Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 hitto joo en millään pahalla mutta mie en ole kauhean kiinnostunut miten porchen kiekkamittari käyttäytyy kuplassa...... olen uusiharrastaja joten jos jotakin kysyn niin toivon saavani vastauksen en eriäviä mielipiteitä! Quote Link to comment
Guest Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Tämä on KESKUSTELU foorumi. Ei HelpDesk. Asioista syntyy keskustelua jos niihin on kiinnostusta, ja tämäkin keskustelunpätkä hyödyttää muitakin lukijoita kuin alkuperäistä kysyjää. Alkuperäisen kysyjän vastuulle jää poimia viesteistä itselleen oleellinen tieto ja ohittaa loput. Ylläpidon vastuulla on puuttua keskusteluun jos se harhautuu ihan eri aiheeseen, sen voi eriyttää omaksi langakseen. Asiattomuudet poistetaan myös. Näin pääpiirteissään toimii kaikki netin keskustelupalstat. Tervetuloa Intttternettttiin :) Jan Quote Link to comment
-MITO- Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Joo nää keskustelut rönsyilee hyvin nopeasti, siihen on vaan parempi tottua ja itse filtteröidä vastaukset mitkä menee ohi oman tontin :) Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 ok! asia selvä ! löytyykö keltään kuvia asennuksesta/ rakenteesta et saa saabin etupenkit kuplaan!!! Quote Link to comment
-MITO- Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Taitaa kaikissa 80 luvun projekteissa olla moinen penkki :) Mutta itse ottaisin orkkispenkistä metallisen jalustaosan minkä hitsaa tai pulttaa haluamaansa penkkiin kiinni. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 joo tuohan on hyvä idea..... ens viionloppuna kuplaa puretaan astinlaudat hitollleen et pääsee hitsaamaan! saan naapurista ehjän kuskin penkit joten tuosta hajonneesta joutaa kyl tuo jalkaosa..... Quote Link to comment
Guest Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Itse en käyttäisi orggis kiskoja yhtään mihinkään, on ne niin hirveät. Olen laittanut useampaankin vehkeeseen muun auton penkit *kiskoineen*. Tulee kunnon säätö joka toimii notkeasti eikä penkki keiku ja nitku mihin sattuu niinkuin vakio. Jan Quote Link to comment
Racing Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Miton sanoma konsti on paras. Älä pilaa autosi poistamalla vakiopenkin kiskoja,saat vielä joskus siihen vakiopenkit kiinni jos mieli muuttuu tai myyt tms. auton. Mut eikai enää saabia kukaan työnnä kabiniin..?? Sit samantien Mangelssit kolmioreijät alle,karvasisusta,porschesiipi ja formuling ratti ja pakoputkeksi glasspack ;)) No ei vaiskaan autopurkaamoja kiertämällä löytyy monenlaisia parempiakin istuimia kohtuuhintaan. Quote Link to comment
-MITO- Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Jotkut GTI istuimet rokkaa, orkkisjalustaan kannattaa ostaa uuden muovikäikäleet kiskoihin ni ei notku meinaan jos ne puuttuu ni loksaa ku 1200 kone jyväskylässä. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 joo makuasioista ei voi kiistellä.......mutta kun sattuu olemaan ylimääräset penkit ja vielä hyväkuntoiset. kohta 10v saabin penkkiä kuluttaneena eihän sitä muuhun osaa istuakkaan. karvasisustaa ei tule koskaan, vanteet tulee mutta alut sellaiset joskus......., pakoputki pysyköön joku raja pitää johonkin vetää....... kysymys! miksi muuten ennen laitettiin kuplaan saabin penkit? kaikissa missä minä muistan oli saabin etupenkit...................... Quote Link to comment
-MITO- Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Kai niit ruattin rötköi oli pihat vääränä ja väki halus niskatuelliset lyyssiset istuimet Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 joo kuten sanoin maku asioista ei voi kiistellä mutta aina voi huomauttaa... ja se on maku asia sano koira ku pallejaan nuoli! joo se siitä sitten Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 tässä on muuten mun projekti Quote Link to comment
-MITO- Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Näyttää hyvältä, pidä se tommosena ;-) Itellä taitaa arkistossa olla kans tommoset lisävalot. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 kyllä olisi tarkoitus valot vaan saattaa vaihtua! on paremmat h4 valot takapenkillä odottamassa! noista on heijastimet aika lailla ruosteessa saakohan noista nuo lipat irralleen???? Quote Link to comment
Racing Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Saa,umpio käteen niin hokaat heti miten se purkautuu taustapuolelta,sielä on sellaiset peltiset klipsit. Quote Link to comment
nalleolut Posted February 22, 2005 Author Share Posted February 22, 2005 Kiitos saa parempiin asennettua ne! kai sit pitää ajovaloihinkin hommata sellaiset...... Quote Link to comment
Guest Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 tässä on muuten mun projekti Mullakin oli tollanen kullitettu... ennen kuin tein siitä karibian grün- värisen ratapommin... ;o) Tosin olisi voinut pitää se orggiksen värisenäkin, hyvä väri sinällään tuokin! Quote Link to comment
Guest Posted February 22, 2005 Share Posted February 22, 2005 Niin juu ja duunikaverillakin oli aikoinaan... joskus 80- 90 luvun taitteessa, se pidettiin saman värisenä, paitsi että etupeltiin maalattiin koko luukun kokoinen hämähäkin seitti... ;o) kysymys! miksi muuten ennen laitettiin kuplaan saabin penkit? kaikissa missä minä muistan oli saabin etupenkit...................... Niin siihen samaiseen autoon tuli laitettua 900 saapismin jakkarat eteen... on vaan niin paljon aikaa etten ihan tarkkaan muista enää miten, mutta tarkalla se oli, mutta mahtuivat kuitenkin. Todennäköisesti muutin saapin jakkaroiden omista kiskoista sopivat pohjalevyyn, pultattavaksi siis... elä kysy tarkemmin ;o) Tutkimalla se selviää... Omaan ratapommiin tein taas kuskin kuppijakkaraan 240 volvon kuskinjakkaran jalustasta käypäsen ja sain siihen sekä liukusäädön (eteen-taakse) sekä korkeussäädön erikseen sekä etu- että takareunaan... ;o) Quote Link to comment
nalleolut Posted February 23, 2005 Author Share Posted February 23, 2005 joo tutkitaan ennen kuin hutkitaan......... projektiin tilattu uutta osaa astin laudat ja varapyöränkotelo pelti! piti viikonloppuna aloittaa mutta pomo oli eri mieltä ja pisti viikonlopuksi töihin....... kysymys!!! voinko nostaa kuplan kyljen ilmaan esim tunkki ja 1,5 m kakkosnelosta pitkittäin auton alle jakamaan painoa...... vai miten tuo kylki kannattaa nostaa......vinkkejä... operaationa on poistaa astin laudat ja putsata lämpökotelon sivu .. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.