Jump to content

remonttia


Recommended Posts

se sulakerasia lähtee vissiin irti ku ottaa ne 2kpl ruuveja auki sen yläpuolelta???? vai onko helpompi irroittaa sen puolen ritilä koetaulusta ja sitä kautta liittää????

 

ei taida olla ylimääräisiä abikopaikkoja siellä sulakerasian takana vaan kaikki joutuu rosvoamaan...................

Link to comment

näin ajattelin itsekkin!!!! ja lisää hommia ajatus ei lakkaa juoksemasta!

 

kuplassa on h4 lisäpitkät! toisessa lisäpitkässä palaa molemmat pitkät/pätkät hehkuen!!!! uudet valot odottaa asennusta joten minkähän värisillä johdoilla omille valoille tulee virta????

 

uusissa h4 on myös parkkien paikat umpioissa.........

Link to comment

Hmm, tuossa miun mittarissa on kyllä hyvin vakaa neula, ihan kohtuudella verrattavissa moderneihin laatukapistuksiin (esim. autometer). Mitään sen kummempia vaimennuksia siinä ei tosin näyttänyt olevan, varsin yksinkertainen vehjas kaikkiaan. Signaalin häiriöttömyys lienee varsin tärkeässä osassa. Tiedä sitten oliko kärjettömästä sytkästä jotain iloa neulan vakauteen?

 

...ja miusta tuo asteikko riittää just hyvin, punaviivakin just eikä melkein kohdallaan :) eikä sitä oo _ihan_ pakko noudattaa jos nyt ei miun nokkavalinnalla (W-125) tuon enempääkään toinna.

 

Puavo@uho.fi

Link to comment

Tämä on KESKUSTELU foorumi. Ei HelpDesk.

 

Asioista syntyy keskustelua jos niihin on kiinnostusta, ja tämäkin keskustelunpätkä hyödyttää muitakin lukijoita kuin alkuperäistä kysyjää.

 

Alkuperäisen kysyjän vastuulle jää poimia viesteistä itselleen oleellinen tieto ja ohittaa loput.

 

Ylläpidon vastuulla on puuttua keskusteluun jos se harhautuu ihan eri aiheeseen, sen voi eriyttää omaksi langakseen. Asiattomuudet poistetaan myös.

 

Näin pääpiirteissään toimii kaikki netin keskustelupalstat. Tervetuloa Intttternettttiin :)

 

Jan

Link to comment

Itse en käyttäisi orggis kiskoja yhtään mihinkään, on ne niin hirveät.

Olen laittanut useampaankin vehkeeseen muun auton penkit *kiskoineen*. Tulee kunnon säätö joka toimii notkeasti eikä penkki keiku ja nitku mihin sattuu niinkuin vakio.

 

Jan

Link to comment

Miton sanoma konsti on paras. Älä pilaa autosi poistamalla vakiopenkin kiskoja,saat vielä joskus siihen vakiopenkit kiinni jos mieli muuttuu tai myyt tms. auton. Mut eikai enää saabia kukaan työnnä kabiniin..?? Sit samantien Mangelssit kolmioreijät alle,karvasisusta,porschesiipi ja formuling ratti ja pakoputkeksi glasspack ;)) No ei vaiskaan autopurkaamoja kiertämällä löytyy monenlaisia parempiakin istuimia kohtuuhintaan.

Link to comment

joo makuasioista ei voi kiistellä.......mutta kun sattuu olemaan ylimääräset penkit ja vielä hyväkuntoiset. kohta 10v saabin penkkiä kuluttaneena eihän sitä muuhun osaa istuakkaan.

 

karvasisustaa ei tule koskaan, vanteet tulee mutta alut sellaiset joskus......., pakoputki pysyköön joku raja pitää johonkin vetää.......

 

 

kysymys! miksi muuten ennen laitettiin kuplaan saabin penkit? kaikissa missä minä muistan oli saabin etupenkit......................

Link to comment
tässä on muuten mun projekti

Mullakin oli tollanen kullitettu... ennen kuin tein siitä karibian grün- värisen ratapommin... ;o) Tosin olisi voinut pitää se orggiksen värisenäkin, hyvä väri sinällään tuokin!

Link to comment

Niin juu ja duunikaverillakin oli aikoinaan... joskus 80- 90 luvun taitteessa, se pidettiin saman värisenä, paitsi että etupeltiin maalattiin koko luukun kokoinen hämähäkin seitti... ;o)

kysymys! miksi muuten ennen laitettiin kuplaan saabin penkit? kaikissa missä minä muistan oli saabin etupenkit......................

Niin siihen samaiseen autoon tuli laitettua 900 saapismin jakkarat eteen... on vaan niin paljon aikaa etten ihan tarkkaan muista enää miten, mutta tarkalla se oli, mutta mahtuivat kuitenkin. Todennäköisesti muutin saapin jakkaroiden omista kiskoista sopivat pohjalevyyn, pultattavaksi siis... elä kysy tarkemmin ;o)

Tutkimalla se selviää...

 

Omaan ratapommiin tein taas kuskin kuppijakkaraan 240 volvon kuskinjakkaran jalustasta käypäsen ja sain siihen sekä liukusäädön (eteen-taakse) sekä korkeussäädön erikseen sekä etu- että takareunaan... ;o)

Link to comment

joo tutkitaan ennen kuin hutkitaan......... projektiin tilattu uutta osaa astin laudat ja varapyöränkotelo pelti! piti viikonloppuna aloittaa mutta pomo oli eri mieltä ja pisti viikonlopuksi töihin.......

 

kysymys!!! voinko nostaa kuplan kyljen ilmaan esim tunkki ja 1,5 m kakkosnelosta pitkittäin auton alle jakamaan painoa...... vai miten tuo kylki kannattaa nostaa......vinkkejä...

 

operaationa on poistaa astin laudat ja putsata lämpökotelon sivu ..

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...