Jump to content

Pallon apusimpukan ongelma.


Recommended Posts

Terve,

 

Minulla on pallokeulan kanssa pieni ongelma, katsastuksessa valittivat että apusimpukan puslat ovat sököt.

Otin vanhat irti hieman väkivalloin ja hain Vaasasta brassilaisen Butuem korjasussarjan.

 

Aikoessani laittaa uusia puslia kiinni huomasin vanhan ja uuden huomattavan kokoeron ulkomitaltaan. Vanha n 28,0mm ja uusi n 29,5mm.

 

Alkuperäisestä puslasta löytyi seuraava varaosanumero: 211.405.317 B

 

Onko kokemuksia esim Febi:n sarjasta, onko niissä ollut puslat alkuperäisen näköiset/ kokoiset.

 

Olisiko jollakin myydä noita puslia, näitähän on käytetty myös juniksessa, hieman vaan eri paikassa.

 

Olen kysynyt muutamilta suomalaisilta osatoimittajilta, ja myydään eioota, muutamalta vielä kysely kesken.

 

Tällä asialla on kiire, auto seisoo tallissa ja odottaa noita puslia enään...

Link to comment
Guest Toheltaja

Toleranssiks ovat koneistamolla kiskasseet 2-3 satasta tohon apusimpukkaan, kun niitä oon käyttäny kalvettamana. Ja tarttee sitte olla pitkä kartiokeskitteinen kalvain että homma pelaa, kotikonstein ei tota saa käsikalvaimella suoraksi tehtyä ilman että välys on jo liki toleranssista ohi...

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...