PetriH Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Terve, Minulla on pallokeulan kanssa pieni ongelma, katsastuksessa valittivat että apusimpukan puslat ovat sököt. Otin vanhat irti hieman väkivalloin ja hain Vaasasta brassilaisen Butuem korjasussarjan. Aikoessani laittaa uusia puslia kiinni huomasin vanhan ja uuden huomattavan kokoeron ulkomitaltaan. Vanha n 28,0mm ja uusi n 29,5mm. Alkuperäisestä puslasta löytyi seuraava varaosanumero: 211.405.317 B Onko kokemuksia esim Febi:n sarjasta, onko niissä ollut puslat alkuperäisen näköiset/ kokoiset. Olisiko jollakin myydä noita puslia, näitähän on käytetty myös juniksessa, hieman vaan eri paikassa. Olen kysynyt muutamilta suomalaisilta osatoimittajilta, ja myydään eioota, muutamalta vielä kysely kesken. Tällä asialla on kiire, auto seisoo tallissa ja odottaa noita puslia enään... Quote Link to comment
PZQ Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Itse ainakin ratkaisin ko onkelman sorvaten pronssista puslat. Quote Link to comment
PetriH Posted April 27, 2010 Author Share Posted April 27, 2010 Tämä asia taitaa ollakin jo selvä, pari kappaletta alkuperäisiä puslia on matkalla tännepäin. Katsotaan sitten kun saan puslat että tuleeko jotain muuta ongelmaa eteen... Quote Link to comment
Virtanen Posted April 27, 2010 Share Posted April 27, 2010 Perinteisesti sisäreikä on tarvinnut kalvaa sopivaksi säädettävällä kalvaimella, ainakin junakeulassa. Joissakin brassiosissa tätä ei ole tarvinnut tehdä. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted April 29, 2010 Share Posted April 29, 2010 Toleranssiks ovat koneistamolla kiskasseet 2-3 satasta tohon apusimpukkaan, kun niitä oon käyttäny kalvettamana. Ja tarttee sitte olla pitkä kartiokeskitteinen kalvain että homma pelaa, kotikonstein ei tota saa käsikalvaimella suoraksi tehtyä ilman että välys on jo liki toleranssista ohi... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.