-AP- Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Mitenkäs se meni, kun laitetaan '60-lukuiseen lootaan lyhyillä vetareilla nelipulttijarrut, pitikö rummusta työstää vai laittaa speiseriä? Quote Link to comment
-AP- Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 Onko '67 1200 viispulttirumpu oma mallinsa aikaisempiin verrattuna, sehän on pitkässä boorissa kiinni? '67 1200/1300 -lootaan sopii suoraan nelipulttirumpu? Vai onko '67 1500 nelipulttirumpu oma mallinsa uudempiin nähden ...? Quote Link to comment
Tutkija Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 67 mallissa on pitkä vetari lyhyellä boorilla,eli harvinainen välimalli... Viispulttisia jarrurumpuja ei ole pitkällä boorilla kuplassa Quote Link to comment
Racing Posted April 30, 2010 Share Posted April 30, 2010 Onko '67 1200 viispulttirumpu oma mallinsa aikaisempiin verrattuna, sehän on pitkässä boorissa kiinni? '67 1200/1300 -lootaan sopii suoraan nelipulttirumpu? Vai onko '67 1500 nelipulttirumpu oma mallinsa uudempiin nähden ...? 67 1500 nelipultti on oma mallinsa,30mm kengällä,muissa 4P 40mm leveä. Quote Link to comment
-AP- Posted April 30, 2010 Author Share Posted April 30, 2010 67 mallissa on pitkä vetari lyhyellä boorilla,eli harvinainen välimalli... Ai se oli näinpäin, ookoo. Ja Kolmosessa on tämä sama vetari eli nelipulttisen napa sopii suoraan vanhempaan Kuplan lootaan. Ja '67 1500 Kuplan rumpu sopii vanhempaan Kuplan lootaan. Ei kun syvemmälle vaan roinakasaan tallin nurkkia kohti etsimään sopivia komponentteja ... Quote Link to comment
Guest Posted June 21, 2010 Share Posted June 21, 2010 Kertokaas mulle tietäjät ku olen alottelija kuplan kanssa, että miten tuo jaon muutos nyt sitten tapahtuu? Eli tarkoitus olisi muuttaa -66 vuosimallin 5 pulttinen ---> 4 pulttiseen. ymmärsinkö ylemmistä viesteistä oikein, että jako olisi muutettavissa pelkästään rumpujen vaihdolla ilman sorvaamisia ym? Minkä rummut menee heittämällä jos menee? Kiitos jo etukäteen. Quote Link to comment
NordBling Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Multa vapautuu type 3 takajarrukamat, kun ei käykään mun rakennelmaan. Kilvet, navat, kengät, sylinterit ja asennussarja. Quote Link to comment
vwagen Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 68 ja uudemmat 1200 ja 1300 rummut käy eteen(huomioi muuttunut sisemmän laakerin koko kesken vuosimallin-68,vain laakeri muuttunut rumpu sama),taakse vain-67 1500 Kuplan rumpu. Jarrujen säätöreijät on 5 pulttisessa rummussa ja 4 pulttisessa kilvessä,siis jos et vaihda kilpiä joudut poaamaan säätöreijät vanhoihin. Quote Link to comment
NordBling Posted June 22, 2010 Share Posted June 22, 2010 Nää mun vapautuvat jarrukamat ei oo sitte enää vapaita, män jo tarvitsijalle. Quote Link to comment
Guest Petri.Partiainen Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Eli,jos haluan 57:aan kuplaan 4x130 jaon taakse, niin tarvin 1500:n 67:n takarummut, enkä muuta? Quote Link to comment
Tutkija Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Tai uudemman 4 pulttiset ja lyhennät booriosaa ulkopäästä noin 15mm ja jarrukilvet joissa on säätöreijät jarrukengille. Quote Link to comment
Guest Petri.Partiainen Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 Tuossa 67:n rummuissa olis se parempi puoli, et voi palauttaa orginaalirummut takas. Mut löytyykö noit 67:n 1500:n rumpuja helposti? Quote Link to comment
vwagen Posted September 8, 2012 Share Posted September 8, 2012 -57:kan jarrukilpi eri halkaisijalla kuin uudemmat,eli -67 rumpu ei käy sen kanssa,pitää vaihtaa koko jarru tai tehdä joku sorvausviritys. -67 1500 takarumpu on harvinainen,siis vain vuosimallissa-67 ja vain 1500 Kuplassa eikä USA mallissa ollenkaan,eipä taida saada repronakaan. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.