Tanhis Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Eli saako tuon pinnapultin helposti vaihdettua tai oikaisenko vanhan. Quote Link to comment
Virtanen Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Mistä pultista on kyse? Kaikki lähtee kahdella mutterilla, vedät ne toisiaan vasten ja avaat alemmasta, kiinni ylemmästä. Quote Link to comment
Guest Posted May 26, 2010 Share Posted May 26, 2010 Ja jos on oikein hyvin liimattu paikalleen niin lämpöä pultin juureen että saa liimat auki. Quote Link to comment
Tanhis Posted May 27, 2010 Author Share Posted May 27, 2010 Juu siis ajattelin konetta joka on kasassa. Mutta siis kyse on koneen/vaihteiston välinen kiinnitys pinnapultti. Ja lähinnä ajattelin sitä että tuleeko pala lohkoa mukana jos sitä irti rupean kiertämään. Quote Link to comment
Virtanen Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Yleensä lähtee helposti. Quote Link to comment
metake Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 Helposti lähti ainakin mulla irti, kahdella mutterilla. Joskus olen vähäisesti vääntyneen oikaissut pois ottamatta, kevyesti pajavasaralla. Quote Link to comment
Guest Posted May 27, 2010 Share Posted May 27, 2010 ...kevyesti pajavasaralla. Jos hienosäätötyökalua käyttää niin kannattaa laittaa romumutteri lyöntikohtaan ettei kierteet mene. Quote Link to comment
Tanhis Posted May 27, 2010 Author Share Posted May 27, 2010 Tämä selvä itse kyllä ajattelin oikaisemista pyörötangolla jossa on oikeankokoinen reikä porattu päähän. Mutta sitten vielä että mikä on pinnapultin mitat millä sellaisen saisi paikallisesta pulttiliikkeestä tai onko niin speciaali kamaa että irroitan jostain muusta lohkosta. Quote Link to comment
Recommended Posts