Guest Toni Posted June 1, 2010 Share Posted June 1, 2010 Ovaaliin kaipaisi vähän tarkempaa vaihteenvaihtoa originaaliin verrattuna... Kokemuksia t-kahvoista? Scat, CSP, GB ym. Onko joku erityisen huono tai joku erityisen hyvä versio? Ja sen tunnelissa olevan puslan vaihto olis tarkoitus samalla tehdä, mistäs varaosia kannattaa kysellä? Toni Quote Link to comment
-MITO- Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 GB ainakin laadullisesti hyvä ja jos sattuu kyllästymään niin helppo myytävä eika kadota arvoaan pahemmin. CSP kepit vaikuttavat myös laadukkailta, käyttökokemuksia ei minulla ole. Scat kepukoita tullut myös myyntitiskeillä ihmeteltyä, paremmilta ne vaikuttaa kuin esim Empin kepakot. Quote Link to comment
metake Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Itsellä kokemusta Scatista ja Bergistä (40%), Berg hyvä ja Scat kutakuinkin yhtä hyvä. Olikos niin, että ovaalissa vaihtuu jossain vuosimallissa se alapallon koko, siis että vanhemmissa pallo on pienempi ja nää "normikepit" ei siihen istu? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin? Quote Link to comment
Guest Toni Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Ok, kiitokset näistä tiedoista. Mitenkäs ylipäätään kokemukset t-kahvasta verrattuna originaaliin, en ole päässyt koskaan kokeilemaan, onko selkeästi tarkempi käyttää vai onko kyseessä lähinnä ulkonäkö/makuasia? Quote Link to comment
-MITO- Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 Vähän sekäettä :) Ok, kiitokset näistä tiedoista.Mitenkäs ylipäätään kokemukset t-kahvasta verrattuna originaaliin, en ole päässyt koskaan kokeilemaan, onko selkeästi tarkempi käyttää vai onko kyseessä lähinnä ulkonäkö/makuasia? Quote Link to comment
Tomppa Posted June 2, 2010 Share Posted June 2, 2010 SCATin T-kahvallinen keppi on sellainen, että kun sen kerran hankit niin ikinä ei tarvitse enää keppiä vaihtaa. Vaihteet menevät napakasti ja kuin itsestään silmään, lyhyempi väli helpottaa vaihtamista ja keppi on erinomaisen tyylikäs autossa kuin autossa. Vuonna -98 tuli hankittua tuollainen SCATin T-keppi ja se on seurannut mukana, vaikka autot on vuosien varrella vaihtunu. Toki, Bergin saa sitten tuplahintaan jos haluaa maksaa "Berg-lisää" ja CSP:ltäkin saa Aircooled.fi:n kautta kaikkia heidän tarjoamiaan keppejä. SCATin kepissä saa kuitenkin mielestäni eniten keppiä eurolla... Quote Link to comment
beetles Posted June 3, 2010 Share Posted June 3, 2010 Omassa käytössä csp:n versio, verrattuna vakioon täsmällinen kun sveitsiläinen kello. "Peukalopakkilukko" vaati aluks hieman totuttelua,nyt kun on päässyt suijuiks niin harkitsee jo toisen samanlaisen hommaamista pakuun. Suosittelen Quote Link to comment
Sakke Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Itsellä kokemusta Scatista ja Bergistä (40%), Berg hyvä ja Scat kutakuinkin yhtä hyvä. Olikos niin, että ovaalissa vaihtuu jossain vuosimallissa se alapallon koko, siis että vanhemmissa pallo on pienempi ja nää "normikepit" ei siihen istu? Vai olenko ymmärtänyt ihan väärin? En muista tarkkaan miten se meni, mutta splittiin piti vaihtaa vaihteensiirtotanko pre-55 ovaalista. Eli oisko ollut niin että se pikkukuula on splitti-ikäsissä. Quote Link to comment
Guest Toni Posted June 4, 2010 Share Posted June 4, 2010 Scatin versio tuli hommattua ja se sopi hienosti. Toimii kuin kello, vaihdevälit on kyllä melko lyhyet, mutta tuntuu siihen tottuvan. Kiitokset Tompalle ripeästä toimituksesta, ovaali tuli kuntoon ja leimattua juuri ennen kauden ekaa kremistä. Quote Link to comment
Guest Posted June 5, 2010 Share Posted June 5, 2010 Omassa ollut empin versio 5-vuotta ja ihan hyvin toimii sekin hintaansa nähden. Tietynlaista "väljyyttä" kepissä kuitenkin on, mutta kuitenkin monta kertaa tarkempi kun vakiokeppi. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted June 6, 2010 Share Posted June 6, 2010 oma early Perkkiön Keimosen tuotantokepuli makso 30€... eli ei sekään aina kallis ole :D Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.