jori Posted June 10, 2010 Share Posted June 10, 2010 pitäis tollainen Malpassin tuplakaasari säädin turbo käyttöön asentaa kiinni. Ennen ku rupean asentelee niin tuli mieleen ton paluu linjan kanssa että miten käy, jos tankki on täynnä ja paluulinja tulis juniksen tankin päälle, rupeaako tulvimaan tms kun paluulinja on käytännössä jo täynnä bensaa vai onko sillä mitään väliä? Kannataisko paluulinja pistää mahdollisimman lähelle korkkia jotta tankatessa vois seurata ettei tankki tule liian täyteen jolloin paluulinja ei olisi bensapinnan alapuolella? Sitten toiseksi että noisaa turbo malleissa on se ahtopaineen haistelu minkä mukaan nostaa bensuunin paineita, voiko sen tulpata ja ajella hetken aikaa vaparina? Toimiiko normisti.... Ja kolmanneksi, mitä pumppua kandeis käyttää, Jostain purkaamolta käytetty arpa ruiskupumppu vai miten mahtais tämä pelittää?? http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=28-1206 Quote Link to comment
mikan Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Itse laitoin paluulinjan tankin pohjaan. Laikkasin tankin pohjaan reiän ja reikään pelti jossa oli liittimet sekä lähdölle, että paluulle. Hienosti toimi, eikä tarvinnut kuunnella lorinaa. t. Mika Quote Link to comment
ARTO Posted June 14, 2010 Share Posted June 14, 2010 Taitaapi monesta viilatummasta Kuplasta lähteä sen verran ääntä ettei lorinasta kerkee tulla hulluksi ja mitä jos välillä sattuukin lorinaa kuulemaan liikennevaloissa tyhjäkäynnillä odotellessa kampiakselin tappien koeponnistusta:) Quote Link to comment
mikan Posted June 15, 2010 Share Posted June 15, 2010 Niin, ei se varsinainen syy ollut se lorina. Tankin pohja oli päässyt hieman ohueen kuntoon, joten sitä olisi ollut hyvä joka tapauksessa hitsata. Lisäksi letkut/putket sai fiksuiten vedetty sinne tankin pohjaan. Eihän mun kupla mitään ääntä pitänyt. :-) t. Mika ja 8 ehjää tappia Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.