Jump to content

Malpassin säätimen asennus yms.


Recommended Posts

pitäis tollainen Malpassin tuplakaasari säädin turbo käyttöön asentaa kiinni. Ennen ku rupean asentelee niin tuli mieleen ton paluu linjan kanssa että miten käy, jos tankki on täynnä ja paluulinja tulis juniksen tankin päälle, rupeaako tulvimaan tms kun paluulinja on käytännössä jo täynnä bensaa vai onko sillä mitään väliä? Kannataisko paluulinja pistää mahdollisimman lähelle korkkia jotta tankatessa vois seurata ettei tankki tule liian täyteen jolloin paluulinja ei olisi bensapinnan alapuolella?

 

Sitten toiseksi että noisaa turbo malleissa on se ahtopaineen haistelu minkä mukaan nostaa bensuunin paineita, voiko sen tulpata ja ajella hetken aikaa vaparina? Toimiiko normisti....

 

Ja kolmanneksi, mitä pumppua kandeis käyttää, Jostain purkaamolta käytetty arpa ruiskupumppu vai miten mahtais tämä pelittää?? http://www.motonet.fi/web/guest/etusivu ... id=28-1206

Link to comment

Taitaapi monesta viilatummasta Kuplasta lähteä sen verran ääntä ettei lorinasta kerkee tulla hulluksi ja mitä jos välillä sattuukin lorinaa kuulemaan liikennevaloissa tyhjäkäynnillä odotellessa kampiakselin tappien koeponnistusta:)

Link to comment

Niin, ei se varsinainen syy ollut se lorina. Tankin pohja oli päässyt hieman ohueen kuntoon, joten sitä olisi ollut hyvä joka tapauksessa hitsata. Lisäksi letkut/putket sai fiksuiten vedetty sinne tankin pohjaan. Eihän mun kupla mitään ääntä pitänyt. :-)

 

t. Mika ja 8 ehjää tappia

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...