Guest jarsat Posted June 16, 2010 Posted June 16, 2010 Sarjassamme "tyhmiä"kysymyksiä, miten tai kuinka helpoin ottaa pallokeulan vaihteensiirtäjätanko pois etuakselin putkien välistä? On niin paljon massaa tanko täynnä ettei oikein tiedä mistä pitäis alkaa etsimään Onkos siellä puslia tai muuta mikä olisi hyvä tuossa vaiheessa vaihtaa niinkuin kuplissa. kiitosta Quote
Anssi Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 tanko on kaksiosainen, etupätkä on vajaan metrin mittainen ja muhvi/ruuvi liitoksella kiinni. Puslia tais olla pari kolme kappaletta joista ainakin etummainen on helppo vaihtaa. Quote
Virtanen Posted June 17, 2010 Posted June 17, 2010 Tossa jotain aiheeseen liittyvää: http://shop.volkswarenhaus.de/index.php ... 07-79.html Quote
Guest jarsat Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 miten vaihteensiirtäjä tangon saa vedettyä pois suojaputkesta, eikös sielläkin ollut puslia?? Quote
-AP- Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Kun tangon katkaisee siitä etupäästä akselin takaa, niin eikö takapää mahdu tulemaan pois putkesta? Quote
Guest jarsat Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 takana pieni mutka tangossa juuri ennen "ristipuslaa" ahdasta on. kuuluuko mutkan olla takana? Täytyypi yrittää uudestaan huomenissa... työ haittaa tänään vapaa-aikaa. Quote
multanen Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 Takapätkä ei taida lähteä kuin taaksepäin, siitä vaan pitää ottaa moottorit sun muut pois edestä ensin. Quote
nalle85 Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 kyllä mulla tuli ihan eteenpäin tuo pidempi tanko. leikkasin yhen pikku pellin siitä eestä vain pois ni kyllä se sieltä tullee :) Quote
Guest jarsat Posted July 4, 2010 Posted July 4, 2010 eli onko eroja vuosimallien välillä??? itsellä pallis -78 Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.