Guest laapottij Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 No niin Nyt kun on surffattu etsi-hommelin kautta kaikki tällä palstalla käydyt baja keskustelut niin kertokaahan oi te suuret rakentamisen osaajat mitä kaikkea kannattaa tehdä ja mitä jättää tekemättä että vehkeen saa suomessa katulailliseksi. Lokarit teettäneevät oman ongelmansa mutta että mitä muuta on otettava huomioon? Onko korotuksessa jotakin? Meinasin laittaa etujousitukseen säätöpalat joilla sitten nostetaan haluttuun korkeuteen? Siis pohjana 72 1300 kupla. Nyt avatkaa sanallinen arkkunne ja vuodattakaa kaikki Wi..tuksen multihuipennukset jotka hommassa voi tulla vastaan??? Eihän kellään olisi valmista settiä myynnissä? jonkun suomalaisfirman (saksaksi jokin vaikea sana) bongasin niitä tuovankin jostain ??? ja hintaa taisi olla n. 650€? Onko mielipiteitä ja huomioita näistä tuotoksista??? Quote Link to comment
Racing Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Irs takapää suotavaa pyöränkulmien takia. Etuakselin voit nostaa helpoiten vain kääntämällä keskiosaa ja hitsaamalla haluttuun asentoon (laillisuuteen en ota kantaa ;-) Quote Link to comment
Kurre Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Itse käyttäisin lähtökohtana 1302:sta. Saa ylös ja on vielä ajettavuuskin kunnossa korkeena. Quote Link to comment
metake Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 1302:een on melko turha ainakaan käytettynä toivoa löytävänsä baja-sarjaa, etenkin kun mä ehdin jo myydä omani ;) Quote Link to comment
Guest OberSchlachter Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Meiltä upouusi baja rakennussarja 1302 kuplaan. http://www.paruzzi.com/webstore/?zoektr ... &category= Toimitusaika vain n. 2 viikkoa. info@oberschlachter.fi Quote Link to comment
Guest Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Jousitusta saat korottaa sen 2", eli just sen 52mm.. Ja jos en ihan väärin muista, koria sai nostaa sen 2 tuumaa verrattuna alustaan..Eli totaalikorotus olis sen 4 tuumaa, laillisesti?? Kaikkee kunei voi ikuisesti muistaa.. Quote Link to comment
Guest Barn Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Hae ruottista valmis auto..lyhyenä tai pitkänä http://www.blocket.se/stockholm/Baja_bu ... ?ca=11&w=1 http://www.blocket.se/goteborg/VW_Baja_ ... ?ca=11&w=3 Quote Link to comment
Guest pep Posted June 30, 2010 Share Posted June 30, 2010 Toi IRS perä on kyllä aika ykkönen tuohon hommaan, mutta kyllä se normillakin menee jos pysyy kohtuu korotuksissa... Coilover iskarit vai mitkä ne nyt sitten onkaan, toimii ainakin meikäläisen sovelluksessa, mutta mulla onkin sellainen "streetbaja" viritelmä... koneeseen kannattaa panostaa, koska noilla bajarengastuksella iso vääntävä kone (reilussa 80 vauhdissa kierroksia n. 2100) on aika kiva käyttää :) eli itellä seuraava kone tulee olemaan hiukan "kiltimmällä nokalla" mitä nykyinen... jos et mistään kokonaista sarjaa hommaa niin mulla olis tohon -72:een bajapuskurit ja takaloksut 68-? takavaloilla (vanteista/renkaista varaus tällä hetkellä)... ite joudun noiden taka vanteiden offsetin takia laittamaan 2" leveemmät takaloksut. Quote Link to comment
Guest laapottij Posted July 1, 2010 Share Posted July 1, 2010 pep said: Toi IRS perä on kyllä aika ykkönen tuohon hommaan, mutta kyllä se normillakin menee jos pysyy kohtuu korotuksissa... Coilover iskarit vai mitkä ne nyt sitten onkaan, toimii ainakin meikäläisen sovelluksessa, mutta mulla onkin sellainen "streetbaja" viritelmä... koneeseen kannattaa panostaa, koska noilla bajarengastuksella iso vääntävä kone (reilussa 80 vauhdissa kierroksia n. 2100) on aika kiva käyttää :) eli itellä seuraava kone tulee olemaan hiukan "kiltimmällä nokalla" mitä nykyinen... jos et mistään kokonaista sarjaa hommaa niin mulla olis tohon -72:een bajapuskurit ja takaloksut 68-? takavaloilla (vanteista/renkaista varaus tällä hetkellä)... ite joudun noiden taka vanteiden offsetin takia laittamaan 2" leveemmät takaloksut. Joo siis ei ollukkaan tarkoitus mitään ybermonsteria kasailla vaan sellanen hiukkakorkeemmalla maavaralla oleva malli jolla voi sitten asiakkaille lesota. ja päräyttää kallionjuureen näyttävästi. Jos jostain sais vielä komian kattotelineen sais kumiveneen kiinne. KIITOKSIA kaikille jotka avasivat arkkunsa. on lienee kohta aika oppia itse .... Quote Link to comment
Recommended Posts