Jump to content

baja mielessä


Guest laapottij

Recommended Posts

Guest laapottij

No niin Nyt kun on surffattu etsi-hommelin kautta kaikki tällä palstalla käydyt baja keskustelut niin kertokaahan oi te suuret rakentamisen osaajat mitä kaikkea kannattaa tehdä ja mitä jättää tekemättä että vehkeen saa suomessa katulailliseksi. Lokarit teettäneevät oman ongelmansa mutta että mitä muuta on otettava huomioon? Onko korotuksessa jotakin? Meinasin laittaa etujousitukseen säätöpalat joilla sitten nostetaan haluttuun korkeuteen?

 

Siis pohjana 72 1300 kupla.

 

Nyt avatkaa sanallinen arkkunne ja vuodattakaa kaikki Wi..tuksen multihuipennukset jotka hommassa voi tulla vastaan???

 

Eihän kellään olisi valmista settiä myynnissä? jonkun suomalaisfirman (saksaksi jokin vaikea sana) bongasin niitä tuovankin jostain ??? ja hintaa taisi olla n. 650€? Onko mielipiteitä ja huomioita näistä tuotoksista???

Link to comment

Jousitusta saat korottaa sen 2", eli just sen 52mm.. Ja jos en ihan väärin muista, koria sai nostaa sen 2 tuumaa verrattuna alustaan..Eli totaalikorotus olis sen 4 tuumaa, laillisesti?? Kaikkee kunei voi ikuisesti muistaa..

Link to comment

Toi IRS perä on kyllä aika ykkönen tuohon hommaan, mutta kyllä se normillakin menee jos pysyy kohtuu korotuksissa...

 

Coilover iskarit vai mitkä ne nyt sitten onkaan, toimii ainakin meikäläisen sovelluksessa, mutta mulla onkin sellainen "streetbaja" viritelmä...

 

koneeseen kannattaa panostaa, koska noilla bajarengastuksella iso vääntävä kone (reilussa 80 vauhdissa kierroksia n. 2100) on aika kiva käyttää :) eli itellä seuraava kone tulee olemaan hiukan "kiltimmällä nokalla" mitä nykyinen...

 

jos et mistään kokonaista sarjaa hommaa niin mulla olis tohon -72:een bajapuskurit ja takaloksut 68-? takavaloilla (vanteista/renkaista varaus tällä hetkellä)... ite joudun noiden taka vanteiden offsetin takia laittamaan 2" leveemmät takaloksut.

Link to comment
Guest laapottij
pep said:
Toi IRS perä on kyllä aika ykkönen tuohon hommaan, mutta kyllä se normillakin menee jos pysyy kohtuu korotuksissa...

 

Coilover iskarit vai mitkä ne nyt sitten onkaan, toimii ainakin meikäläisen sovelluksessa, mutta mulla onkin sellainen "streetbaja" viritelmä...

 

koneeseen kannattaa panostaa, koska noilla bajarengastuksella iso vääntävä kone (reilussa 80 vauhdissa kierroksia n. 2100) on aika kiva käyttää :) eli itellä seuraava kone tulee olemaan hiukan "kiltimmällä nokalla" mitä nykyinen...

 

jos et mistään kokonaista sarjaa hommaa niin mulla olis tohon -72:een bajapuskurit ja takaloksut 68-? takavaloilla (vanteista/renkaista varaus tällä hetkellä)... ite joudun noiden taka vanteiden offsetin takia laittamaan 2" leveemmät takaloksut.

 

Joo siis ei ollukkaan tarkoitus mitään ybermonsteria kasailla vaan sellanen hiukkakorkeemmalla maavaralla oleva malli jolla voi sitten asiakkaille lesota. ja päräyttää kallionjuureen näyttävästi. Jos jostain sais vielä komian kattotelineen sais kumiveneen kiinne.

 

KIITOKSIA kaikille jotka avasivat arkkunsa. on lienee kohta aika oppia itse ....

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...