seppo mäntykivi Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Tontittelin tuossa projektiani ja maavaraa on vielä liikaa. Etuakselista poistin säätöpalan lukitteet jolloin akselin pitäisi liikkua vapaasti ja nyt näyttää pallonivelet olevan tapissaan. Kuinka paljon saa lisää pelivaraa noilla HC:n palloilla jotka on tarkoitettu "paljon madalletuille"? Entäs noi HC:n Kamber säätöpaloilla onko kuinka tarpeelliset? Droppiolat on tulossa auttaako kuinka paljon asiaan? "maavaraa korilla vielä kiusalliset 7 cm" Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 droppiolat auttaa valmistajasta riippuen muistaakseni jopa 5-7cm Quote Link to comment
Jiibee Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Pallonivelistä ei ole omakohtaisia kokemuksia mutta olen kuullut sen verran että niiden suojakumit kannattaisi vaihtaa parempiin. Saattavat nivelet muuten olla käyttökelvottomat kesän ajeluiden jälkeen. Camber-säätöpaloilla pystyy säätämään enemmän renkaan pystykallistumaa kuin alkuperäisillä. Omaan Volsuuni sellaiset joskus hankin ja kyllä niistä apua oli. Quote Link to comment
jusu Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Ostin viime kesänä uudet pallonivelet, niin ainakin sanottiin että taitaa olla vain mainos kikka ne pallo nivelet madalletuille akseleille. Ei kuulemma ole eroa liikeradoissa normaalin ja madalletun välillä. Tiedä sitä sitten...ostin aivan normaalit. Quote Link to comment
Fileas Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Voikos niitä orggisniveliä motifioida? Jos jyrsis reunasta tavaraa, niin että se tappi mahtuis liikkumaan reunempaan ? Quote Link to comment
Racing Posted March 5, 2005 Share Posted March 5, 2005 Italialaisia / Brasilialaisia palloniveliä on sitten turha laittaa kuplaan ne menee tosi nopeeta loppuun. Pallonivelinä kestää TRW/Moog valmiste. RT-päinä kestää myös brassit. Italialaiset nivelet on sellaista moskaa että ihmettelen miten niitä yleensäkkään saa myydä!!! Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 eikä TRW:n nivelet maksa sen enempää ku tingeltangelitkaan ku hetken utelee mistä... Quote Link to comment
Guest Posted March 6, 2005 Share Posted March 6, 2005 Joop ompi totta notta totaalisen paskan hinnalla saa myös käyttökelpoisia osia tarvii vaan puolueetonta käyttökokemusta erottaakseen toimivat joukosta.. TRW hyvä esimerkki palvelevasta tarvike osasta. Sama pätee mun mielestä myös moniin muihin tarvike osiin esim. kytkimet, vetonivelet.. Tapahtuuhan toki sitäkin että täsmälleen sama tuote myydään monella eri merkillä varsin kirjavin hinnoin.. Quote Link to comment
Guest nyki Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Itellekin tuli hankittua dropit, joten nivelten vaihto edessä. Särkyykö/vioittuuko vanhat pois otettaessa eli liekkö viisasta niitä enää laittaa takaisin uusiin olkiin? Mistä TRW:t ja mihin hintaan? Quote Link to comment
Ketsa Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 Ei pallonivelolkien vaihto millään tapaa edellytä pallonivelten vaihtoa. Kartioltahan se olka vain irroitetaan. TRW-palloniveliä löytyy "paikallisistakin" varaosaliikkeistä, en nyt jaksa vain muistaa kenenkä tukkurin osia nuo TRW:n kamat on. Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 A-tarvike myy ainakin... Quote Link to comment
Racing Posted March 7, 2005 Share Posted March 7, 2005 TRW Myydään nykyään MOOG Nimellä pallonivelissä. Maahantuoja ei muistaakseni ollut koivunen vaan se toinen iso" kun ei muista kanssa. Laittakaahan sitten ne nivelet oikeeseen asentoon kun prässäätte. Quote Link to comment
Guest Mika Raussi Posted March 8, 2005 Share Posted March 8, 2005 Oikee asento on joo tärkee homma ja miulla ainakain kesti KK:sta hankitut pitkäliikkeiset vallan mainiaosti. Tsoin pakko myöntää, että se ei hirvaitä joustanu se keula muista syistä.. Iskareistakaan siis ei oo hitosti hajua, mutta Juhalta sai ainakin sillon pitkäliikkeisiä iskareita, eli sattuu kiinni olkot keula ylhäällä taiko tontissa. Ostakaan miulta vaikka Bugbackin lyhvät iskarit käyttämättömänä, niin saatte tietää mitä on vaihtaa irkareita vakioon kun mennään konttorille. Maailman turhinta puuhaa ainakin kun hintaa vertaa.. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.