Mika Vainio Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Nyt menee sormi suuhun tuon kanssa, kun oma järki ei riitä ratkaisuun. Ongelma siis seuraavanlainen: Uhri vm'66 kupla (6V) Kuuron kuunnellessa kierroksien noustessa yli 4000rpm syttyy latauksen merkkivalo ja ilmenee nykimistä menossa. Kaasun hölläys poistaa välittömästi oireet. Akulta mitattu jännite oireiden alkaessa on 7.5 -8.3 V Kaikki hulluimmatkin ideat korjaamiseen otetaan vastaan. edit: Meni taas melkein oikealle alueelle eli jos joku voisi siirtää tekniikkaan. Quote Link to comment
-AP- Posted September 22, 2010 Share Posted September 22, 2010 Onko hiilet miten kuluneet? Kokeile painaa kevyesti hiiltä ruuvimeisselillä kaasuttaessasi. Jousi löysä? Quote Link to comment
Mika Vainio Posted September 23, 2010 Author Share Posted September 23, 2010 Hiilet ovat uudet/uudehkot eli jonkun tuhannen kilometriä ajettu. Jouset toimii normaalisti, eikä vastinpinnassa ole epäpuhtauksia tai epätasaisuuksia. Mutta täytyy käydä ne vielä kerran läpi. Quote Link to comment
JaniM Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Alkaisko hiilet pomppimaan ankkurin pinnassa korkeilla kierroksilla eli löysä jousi tai ankkurin pinta "soikea". Hiilen johdot kiinni hiilessä kunnolla? Quote Link to comment
NO H2O Posted September 23, 2010 Share Posted September 23, 2010 Kannattanee tarkistaa että kaikki konehuoneessa, johdot, letkut, kaasari, tms. ovat kunnolla paikoillaan eivätkä ota kiinni toisiinsa tai semmoisiin paikkoihin mihin niiden ei kuuluisi ottaa kiinni... Mulla oli taannoin ryypyn vastuksen johto lähtenyt / jäänyt irti... Aiheutti aika kivoja ominaisuuksia kun heilui konehuoneessa ja otti välillä maita miten sattui... Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.