Guest kili Posted February 5, 2011 Posted February 5, 2011 jos tiedät niin laitappa minullekkin tiedoksi, jos vielä vuosimalleittain ja tyypeittäin aina parempi Quote
Guest MillaI Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Mun Napsu, eli vuoden -66 Variantti. Quote
Guest kili Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Kiitos Milla, siis ainakin yksi )). Mutta tietäiskö joku todellisen määrän. 20?? Kyllä muitten määrät tiedetään-mutta miksi ei kolkin, vaikka tällä hetkellä melko harvinainen volkkari Suomessa. Ralliautoja lienee 3-5, entäs muut? Quote
MU Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Ei taida tähän kysymykseen löytyä tarkkaa tietoa mistään,jos Trafin kautta yrittäis selvittää asiaa niin ongelmaksi muodostuu se että kolmostyyppejä on merkitty rekisteriin erilaisin mallimerkinnöin esim.VW1500 vois tarkoittaa sekä kuplaa että kolkkia. Jos pitäis jotain lukemia heittää niin sanoisin että kaikki mallit/vuosimallit huomioiden rekisterissä vois olla vielä yli 50 autoa.Pelkästään lyhyt nokkasia Variantteja tulee lähes 10 mieleen. Quote
Guest kili Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Niinpä, mallimerkintä voi olla harhaanjohtava, tuo 50 saattaa olla hyvä arvaus. Quote
-tipi- Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Tarkkaa määrää tosiaankaan ei tiedä kukaan. Mulla kilvissä 2kpl, toinen tosin on kappaleina. Quote
pihlis Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Iisalmessa on ainakin 2 punaista ja yx sininen variant. Quote
MESIKÄMMEN Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Vaikka tuon rekisterisä olevien määrän saisi selville, olisi sekin hieman harhaan johtava tieto suhteessa kolkkeihin, joilla oikeasti ajetaan. Esim. tipin toinen kolkki ja mulla on Vihdissä kaksi rekisterissä olevaa -66 fb:tä joista vain toinen liikkuu. ( sen toisen kone liikuttaa ainakin toistaiseksi erästä tässä keskustelussa jo mainittua kolkkia ) Quote
Guest kili Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Niinpä, rekiserissä ja ajossa on todellakin eri asia. Lisäkysymys kuinka monta museorekisterissä, minun muaseotarkastettu muttei vielä rekisteröity, täytyy lumien ensiksi sulsaa, että saa tallista katsastajalle. oiskos tarvetta kolmos rekisterille yhdisryksen piirissä? Quote
Guest MillaI Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Napsu ei ole museossa eikä mene. Kiitos mesikämmen moottorilainasta. Saat moottorin takas kunhan mä saan omani! :D Eli varmaan keväällä... Quote
Guest kili Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Hienoa- hyvä asenne, ei se museohomma ole muuta kuin pientä rahan säästöä. Omani laitoin kun ei tarvinnut vaihtaa kuin yksi osa-töydellinen tallilöytö se 1965 1500 S oli. Mutta olisiko sellaisen rekisterin tarvetta-voisin vaikka pitää jos katsotaan tarpeelliseksi. Quote
-tipi- Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Miun osina oleva on museoleimassa. Mitä hyötyä ko. rekisteristä olisi? Quote
Guest kili Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 ei kai siitä mitään varsinaista hyötyä ole. mutta saataisiin tallenttua hiukan historiaa. Kolkeista kun ei paljon tietoa ole vaikka mun mielestä yksi hienoimmista ilmavolkkareita. Quote
Guest Jutta Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 Yhistyksen puolella muistaakseni on viestiketju missä on kolkkeja kuvineen. Omaani en sinne ole muistanut laittaa; mulla on museorekisterissä oleva pitkänokka '71 fastback. Quote
Guest kili Posted February 7, 2011 Posted February 7, 2011 aivan, olen katsonut ja siellä parikyntä eriasteista ja jotkuthan on tehny uroteon kunnostamalla melkoisia raatoja. Mutta kait näitä nyt enemmän on kuin tuolla keskutelupalstalla? Quote
-tipi- Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Viime vuonna kaivelin vanhoja paperikuvia, löysin varmaan semmoset pari-kolmekymmentä hienoa kolkkia, joita ei ole pitkää aikaa näkynyt/kuulunut ajossa. Huomasin tuossa eilen tulleesta uudesta Volkswordistä että yhtä aikaa Bad Cambergin kanssa olisi Wolfsburgissa Typ3 50 Jahre treffen. Quote
Guest kili Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Katselin myös jokin aika sitten vanhoja Volkkarilehtiä -90 luvulta ja niissä oli paljon kolkkeja. Mihin lie kadonneet vai ovatko talliaarteina. Wolfsburgiin voisi olla kiva ajella, täytyy vaan saada ekaks tuntumaa kuinka auto kestää kun 15 vuoteen ei ole ollut ajossa. Quote
Guest kili Posted February 8, 2011 Posted February 8, 2011 Ei tuota nyt raiskatuksi voi sanoa-kevyesti tuunattu, Raiskatut on jokkisradoilla-mun mielestä! Quote
Guest pep Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Tätä meikäläisen omaa voi jo kyllä sanoa raiskatuksi :) http://4.bp.blogspot.com/_keQJYH9ngFU/T ... up%2B3.jpg Quote
Guest kili Posted February 9, 2011 Posted February 9, 2011 Katselin vanhoja volkkarilehtiä ja niissä noin 30-40 kolkkia, jotka kilvissä. Quote
Guest kili Posted February 19, 2011 Posted February 19, 2011 Katselin vanhoja volkkarilehtiä ja niissä noin 30-40 kolkkia, jotka kilvissä. Kuinkahan moni vielä kulkee? Yhdistyksen puolella oli juttua kolkkitapaamisista mutta näyttäisivät loppuneen 2009. Tietääkö kukaan onko tänä vuonna? Quote
MESIKÄMMEN Posted February 19, 2011 Posted February 19, 2011 Yhdistyksen puolella oli juttua kolkkitapaamisista mutta näyttäisivät loppuneen 2009. Tietääkö kukaan onko tänä vuonna? Noita on muutama pidetty Bembölen kahvituvalla. Nuo tapaamiset ovat olleet aina kolkkiharrastajien kesken erikseen sovittuja ja puuhamiehenä niissä on ollut tällä palstalla niminerkillä "Vihannes" esiintyvä harrastaja. Quote
lasse haukkavuori Posted February 26, 2011 Posted February 26, 2011 pari löytyis kilvistä . Faijalla 1500s 64 museorek ja tellä 66TL Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.