Guest eskopasko Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Pohdin tässä päissäni että miten nuo istuvat kuplaan? Kertokaahan mielipiteitä! Joo, riippuu kuplasta, väristä, vuosimallista jne.. mutta noin yleisesti! Tuli tilattua valkosivumaalia gummeihin ja mietin tuleeko pian sitten pilattua muutoin "komian" näkönen kupla... Quote Link to comment
Guest eskopasko Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Joo. Köyhänmiehen valkosivut.. mutta ajellaan nyt ensin nuo vanhat gummit loppuun ja tilaillaan sitten ihan oikiat! Quote Link to comment
Guest Wicu Posted March 5, 2011 Share Posted March 5, 2011 Kaipa melkein enempi vaikuttaa se että minkä tyylin kuppelia olet rakennellut.. Eiköhän oldschooliin sovi valkosivut oli sitten melkein minkä värinen vain. Ja tietenkin kauneus on katsojan silmässä ;) Quote Link to comment
Guest seppo rauti Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 tuossa minun vanha -58 kupla ennen ja jälkeen valkosivurenkaita...nää oli aidot ja tilasin Tmi Sami Järviseltä ja olikohan silloin Suomeen tuotuna 600€ kierros. Rengasjako oli 5.60 X 15 ja firestone merkkiset Quote Link to comment
Guest JusHar Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 tuossa minun vanha -58 kupla ennen ja jälkeen valkosivurenkaita...nää oli aidot ja tilasin Tmi Sami Järviseltä ja olikohan silloin Suomeen tuotuna 600€ kierros. Rengasjako oli 5.60 X 15 Mistä Seppo hankit tuon kattotellingin, olen tuollaista metsästellyt jo tovin. Sori OT. Quote Link to comment
Guest eskopasko Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 Paruzzillahan noita tellinkejä näyttäs olevan myynnissä... Quote Link to comment
Guest seppo rauti Posted March 8, 2011 Share Posted March 8, 2011 isä löys sen mäntsälästä jostain ladon alta oli ollut yli 20 vuotta siellä...tarkkaa aikaa ei tiedetä...kaveri teki uudet puurimat siihen ja käsin sen hioin ja maalasin ku oli sen verta haperoa että ei viittinyt koneella koskea... Quote Link to comment
Guest JusHar Posted March 9, 2011 Share Posted March 9, 2011 isä löys sen mäntsälästä jostain ladon alta oli ollut yli 20 vuotta siellä...tarkkaa aikaa ei tiedetä...kaveri teki uudet puurimat siihen ja käsin sen hioin ja maalasin ku oli sen verta haperoa että ei viittinyt koneella koskea... Arvelinkin sen olevan vanhaa perua. Paruzzillahan noita tellinkejä näyttäs olevan myynnissä... Ei taida ihan tuollaista olla... siinä matalammassa mallissa on ne ihme viipsakkeet takana, ja se toinen jota kaikki kauppaavat, on turhan korkea minun makuuni. Ettei menisi ihan OT jauhamiseksi, tässä kuva omasta -62 valkosivuin. Quote Link to comment
Guest eskopasko Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 Takakiekot valmiit.. Quote Link to comment
Tanhis Posted March 13, 2011 Share Posted March 13, 2011 http://www.thesamba.com/vw/forum/viewtopic.php?t=234279&highlight=whitewall Quote Link to comment
KaW Posted April 5, 2017 Share Posted April 5, 2017 Kertokaahan mistä löytyisi 135 tai 145 leveitä valkosivurenkaita kuplaan eteen? Lätäkön takaa noita löytyy, mutta entä Euroopasta tai ehkö jopa Suomesta? Takarenkaiksi sitten 185 leveetä, mutta niitä löytyykin sitten helpommin. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 Löytyy 20mm ja 40mm raidalla, kun vain on tarpeeksi syvät taskut. http://www.minun-vintage-renkaani.fi/ Nopeasti vain alkaa VW-miestä kiinnostamaan irtovalkosivut, kun hinnat sisältää mailmanlaajuisen toimituksen: http://portawallshop.com/ Quote Link to comment
SePi Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 (edited) MORilta saa ilmeisen laadukkaita 125, 135 ja 145R15 valkosivuja, koska he paistaa ne renkaaseen itse Edited April 6, 2017 by SePi Quote Link to comment
KaW Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 On ne mokomat vaan arvokkaita. Noita MORrin sivuja täytyykin tutkia vähän tarkemmin. Quote Link to comment
SePi Posted April 6, 2017 Share Posted April 6, 2017 On ne mokomat vaan arvokkaita. Noita MORrin sivuja täytyykin tutkia vähän tarkemmin. Arvokkaita ovat, mutta sieltä löytyy - ja oliskohan niin, että jos on joku ihan oma koko/leveys renkaassa niin tekisivät Quote Link to comment
Recommended Posts