Guest Tomi Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 Kävikö kukaan digikameran omistaja paikalla? Kuvia kenelläkään vai oliko taas liikaa myyntikojuja ettei löytänyt autoja...? Heh.. Quote Link to comment
seppo mäntykivi Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 http://www.overdrive.fi/forum/viewtopic.php?t=49094 Quote Link to comment
Guest Toheltaja Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic.php?t=34404 Quote Link to comment
-MITO- Posted March 28, 2005 Share Posted March 28, 2005 http://mito.1g.fi/kuvat/ACS05/ Pääsylipusta kiitos Mesikämmenelle :) Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 mielenkiintoisen näköiset sylinterit kuvan volsun koneessa?! http://mito.1g.fi/kuvat/ACS05/IMG_1462.JPG Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Kerroppa Mikko koneen resepti ja tehoistakin jotain osviittaa:):) Quote Link to comment
-tipi- Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 mielenkiintoisen näköiset sylinterit kuvan volsun koneessa?! Edellisessä kuvassa taitaa takalokarissa näkyä pyttyjen mainos, kun täysillä resoilla katsoo? http://mito.1g.fi/kuvat/ACS05/IMG_1461.JPG Quote Link to comment
mikko k Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 Sylinterit on LN Engineering, USA ja alumiinia nicasil pinnoitteella. Kampiakseli on Scat Super Lite Chevy kauloilla ja iskua on...... :) Kiertokanget Pauter Cromo, Männät ja renkaat JE, halkaisijaa on .... :)) Kannet Pauter Super Pro titaani venoin ja retkuin, Vascon venajouset, aikas änkeät, Työntötangot dual taper ja suojaputket Pauter, Nokka Pauter, mutta hiottu Virtasella, nokkarattaat Pauter, ARP lohkon- ja kannenpultit, Puristussuhde n. 14:1, TWM läppärungot 50mm, Hestec suorasytkällä. Laturiksi tulee jokin pieni, jäähdytystä saattaa tulla sähköpuhaltimin ja pakosarja leivotaan uusiksi, koko tais olla jotain n.50mm. Tehoja voidaan arvioida sitten kun on säädelty penkissä. Siinä tärkeimmät jutut. Juu ja mainos on lokarissa. Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 ilmeisesti koneeseen ei olla tyytyväisiä jos hepat alkaa kakkosella? Quote Link to comment
rockford Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 http://lohi.ssp.fi/~rockford/sivut/acs05/index.htm tuolla muutama suttunen otos, Quote Link to comment
mikko k Posted March 29, 2005 Share Posted March 29, 2005 ilmeisesti koneeseen ei olla tyytyväisiä jos hepat alkaa kakkosella? No kunhan ei nyt ala ykkösellä! :) Katotaan sitten myöhemmin, uhoamisen jätän muille. Quote Link to comment
Guest marko jääskeläinen Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Kyllä noilla osilla tuonne 250-270hv paikkeille päästään,penkissähän sen sitten lopulliseti näkee missä mennään,tuletko vw-openiin? t-jääskeläinen Quote Link to comment
mikko k Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Jotain tuollaista tehoa vois olla saatavissa, saa nähä. En tiedä tuosta openista, työkiireet kun haittaa harrastusta. Ja tarvii saada ensi pelaamaan kunnolla, en viitsi lähteä keskeneräisenä ainakaan särkemään. Quote Link to comment
mikan Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 Vähintään 100 horsea per litra pitää irrota ja tuossa varmaan on kokoa, joten :-) t. Mika Quote Link to comment
Guest ritariässä Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 pientä ajatusleikkiä... arvaillaan aluksi koneen tilavuutta. nikkiet luultavasti 102mm porauksella, ellei enemmän ja iskuakin koneen omistajan kirjoituksista päätellen reippaasti päälle 80 milliä. jos olis esim 82mm isku, tulis vajaat 2,7 litraa tilavuutta. 86 iskulla jo yli 2,8 litraa. kun taas esim 105*86=2978cc. aikasempia pauter-hehkutuksia lukeneena koneestä täytyy tosiaan irrota litratehoina vähintään 100 pollee, tuskin koneen rakentanutkaan vähempään tyytyis :) kevyessä kopassa 10 ajat tavoitteena?! Quote Link to comment
mikko k Posted March 30, 2005 Share Posted March 30, 2005 :D Koneessa koodi W = 1,7 L ..... :) Nicasilit saa myös 94 millisinä..... ykköstyyppiin :)) Quote Link to comment
Guest Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 ^ joo, se +80mm isku on vaan henkseleiden paukuttelua! ettekös te de-stroukannut sen Scatin akselin hetimiten jottei koneesta tulisi liian leveä....? ;) Quote Link to comment
mikko k Posted March 31, 2005 Share Posted March 31, 2005 Juu juu, de-stroukkaus tehtiin ja mahdollisimman lyhyet veivit laitettiin, että mahtuu takalokareiden väliin.... :) Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.