Jump to content

AMC 2005


Guest Tomi

Recommended Posts

Sylinterit on LN Engineering, USA ja alumiinia nicasil pinnoitteella. Kampiakseli on Scat Super Lite Chevy kauloilla ja iskua on...... :) Kiertokanget Pauter Cromo, Männät ja renkaat JE, halkaisijaa on .... :)) Kannet Pauter Super Pro titaani venoin ja retkuin, Vascon venajouset, aikas änkeät, Työntötangot dual taper ja suojaputket Pauter, Nokka Pauter, mutta hiottu Virtasella, nokkarattaat Pauter, ARP lohkon- ja kannenpultit, Puristussuhde n. 14:1, TWM läppärungot 50mm, Hestec suorasytkällä. Laturiksi tulee jokin pieni, jäähdytystä saattaa tulla sähköpuhaltimin ja pakosarja leivotaan uusiksi, koko tais olla jotain n.50mm. Tehoja voidaan arvioida sitten kun on säädelty penkissä. Siinä tärkeimmät jutut.

 

Juu ja mainos on lokarissa.

Link to comment
Guest marko jääskeläinen

Kyllä noilla osilla tuonne 250-270hv paikkeille päästään,penkissähän sen sitten lopulliseti näkee missä mennään,tuletko vw-openiin?

t-jääskeläinen

Link to comment
Guest ritariässä

pientä ajatusleikkiä...

 

arvaillaan aluksi koneen tilavuutta. nikkiet luultavasti 102mm porauksella, ellei enemmän ja iskuakin koneen omistajan kirjoituksista päätellen reippaasti päälle 80 milliä. jos olis esim 82mm isku, tulis vajaat 2,7 litraa tilavuutta. 86 iskulla jo yli 2,8 litraa. kun taas esim 105*86=2978cc.

 

aikasempia pauter-hehkutuksia lukeneena koneestä täytyy tosiaan irrota litratehoina vähintään 100 pollee, tuskin koneen rakentanutkaan vähempään tyytyis :)

 

kevyessä kopassa 10 ajat tavoitteena?!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...