Guest PeKes Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 paljonko männissä saa olla heittoa kun lyhentää niitä? Quote Link to comment
Guest Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Heittoa? Ei yhtaan? tietty jos dekkikorkeudet heittaa jo lyhentamattomana ja pyttyjen ylareunat on tasan, niin sitte vois ehka ajatella etta lyhentelee mantia eri mitan jotta saa dekit tasaan... painot taytyy silti olla tasan. Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 ottaa noista punaisista kohdista kiinni mitä pitäisi tehdä? neuvoja otetaan vastaan.... Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Kaiva terä joka passaa alumiinille ja laita vinku laulamaan. Tosin kannattaa kattoa ensin voiko siivut ottaa pois fiksummin lohkon puolelta. Ei toi ole mtn rakettitiedettä kuitenkaan :) Quote Link to comment
metake Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Jos laittais pidemmät kiertokanget ni ei osuis kiinni.. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 Sitte se napsaa kanteen :) Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 siis vastapuolen kiertokanki osuu kiinni tuohon aina: männän ala osa osuu punasella merkattuun kohtaan Quote Link to comment
Guest Posted April 25, 2011 Share Posted April 25, 2011 vingulla helmasta sopivasti pois kaikista yhta paljon ja symmetrisesti, osui muissa sitten tai ei. ja painot tasan. Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 pitääkö männän kummaltakin puolelta ottaa kamaa pois vai siittä vaan mihin osuu?että mäntä pysyy "tasapainossa" Quote Link to comment
Guest Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 ottaisin molemmilta puolilta just taspainon takia Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 26, 2011 Share Posted April 26, 2011 päätin ostaa pitemmät kiertokanget. Quote Link to comment
P_Valtonen Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Muista siirtää pidentyny kiertokangen mitta myös kantta kauemmaksi, jolloin tarttet mahdollisesti myös pidennät työntötöngot. Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 juu työntötankoja en ole vielä ostanut motti on 2332cc ja siinä on nyt jokku kuulemma porsche veivit,myyn pois jossain vaihees. projekti on ollut mielen kiintonen kun lohkon on joutunu avaan 4 kertaa kun on ahdistanu kampiakseli lohkoon kiinni,ja taas ahdistaa :D Quote Link to comment
DWL_Puavo Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Mistä löyty porsche-kaulaiset pitemmät kiertokanget? Vai onko nämä nykyään taas helposti saatavilla. Quote Link to comment
-tipi- Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 Eikös näit oo aina saanu, jos on ollu tase tilillä kohillaan. Quote Link to comment
Guest Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 ei sita kantta tartte siirtaa kauemmaks. Ulommas tuleva manta nostaa sopivasti puristuksia ja sitten voi laittaa isomman nokan :D Jos menee dekki negatiiviseksi niin sitte tarvii kannentiivisteen... Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 juu en oo tietenkään varma onko porschesta nuo kanget mutta niin kerrottiin kangen kyljessä lukee germany eikä oo samanlaiset kuin kuplassa laitan vaikka kuvan niin saatte ihmetellä :D tosiaan kiertokangen pituus keskeltä keskelle mitattuna on 13.7cm, löytyykö n.0.5cm pidempää kankee mistään? saa olla vähemmänki... edit: tässä vähän kuvaa Quote Link to comment
Guest PeKes Posted April 27, 2011 Share Posted April 27, 2011 innostuin ottaan vähä kuvia eli kannet tehtiin uusistaan oli vähän "räjähtäny", vahvistettiin heikoista kohtia. Quote Link to comment
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.