jrasi Posted April 1, 2013 Author Posted April 1, 2013 Fiilistelyä, kävin tankkaamassa... Kyllä se vaan huutaa puskureita. Koeajon perusteella takajarrukengät täytyy hakea. Quote
jrasi Posted April 29, 2013 Author Posted April 29, 2013 Kävimpäs puuhakilpien voimalla Tampereella. Sarangolla tutkivat ja totesivat yhdenpytyn olevan pimeänä (HC yli 1300). Minä sitten ekana vaihtelin tulpat ja tarkastin venttiilivälit, ei vaikutusta. Sitten investoin ruttumittariin, korutonta oli kertoma: 1 - 3,5 bar 2 - 8,5 bar 3 - 1,5 bar 4 - 7,8 bar Ei muuta kuin kone pois ja kansia venttiilihiomavehkeet valmiiks. Quote
mikko k Posted April 29, 2013 Posted April 29, 2013 Parikin pyttyä näyttää olevan heikossa kunnossa. Voi johtua myös männänrenkaista, syltyistä... Ei siis välttämättä venavuodoista. Quote
jrasi Posted April 29, 2013 Author Posted April 29, 2013 Totta, mutta mulla on pieni veikkaus, että venttiilivikaa löytyy... Tein vuototestin tärpätillä, tuo 3.5bar pytyn pakovena vuotaa. Sitten tuo 1.5bar, siinäkin saattaa olla jotain vikaa pakovenassa: Quote
Tanhis Posted April 30, 2013 Posted April 30, 2013 Totta, mutta mulla on pieni veikkaus, että venttiilivikaa löytyy... Tein vuototestin tärpätillä, tuo 3.5bar pytyn pakovena vuotaa.Sitten tuo 1.5bar, siinäkin saattaa olla jotain vikaa pakovenassa: Oho Quote
jrasi Posted April 30, 2013 Author Posted April 30, 2013 Tuo on semmonen niinsanottu maximum overlap valve Quote
jrasi Posted May 2, 2013 Author Posted May 2, 2013 Venttiilien läppäys ja yksi uusi venttiili tuottivat tulosta: 1 - 8 bar 2 - 9 bar 3 - 7.8 bar 4 - 7.8 bar Männänrenkailla varmaan pääsis vielä vähän lähemmäs mutta eiköhän tuolla pärjätä. Aamulla aikaisin vielä talliin askartelemaan ja sitten nokka kohti leimakonttoria. Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.