Jump to content

Mielenkiintoinen keskustelu katsastusjutusta!


Recommended Posts

Guest fgronlun

Nå onhanse paha jos katsari sutii mun pinnotetista eko turboista sen 0.0001mm pois ku auton tehot pääsevät valloilleen ja auto sutii holtittomasti sen 320mm pitkän savuavan mustan viivan..

 

 

Mun mielestä paras kommentti oli ku katsari hajotti käsijarrun.. Itte pelleilly kaiken mailman romuilla, sen voin sanoa ett kyllse käsijarru kestää kovan rääkin jos se kunnos on.

Link to comment

Mun mielestä paras kommentti oli ku katsari hajotti käsijarrun.. Itte pelleilly kaiken mailman romuilla, sen voin sanoa ett kyllse käsijarru kestää kovan rääkin jos se kunnos on.

 

Myös amerikassa valmistetun nelivedon?

 

;^)

Link to comment
Guest fgronlun

Jos se ameriaksta on niin kestää vaikka atommi pommin!!! :/

Eikö kaikki amerikasta ole pommin varmoja.

Jos ei ole niin vi aina haastaa oikeuteen, eix se oo tän päivän juttu tuo oikeuteen haastaminen.

Mä kato nääs oon kattonu amerikkalaisia tv-ojhelmia ja niis aina haastettan oikeuteen ja voitetaan ja tullaan rikkaiksi. Eix sama päde suomesakin.

HAASTETAAN OIKEUTEEN KAIKKI!

Mä aattelin hastaa polttoaine aseman,(pensa loppu autosta)

Mä aattelin haasta valtion koska se ryöstaa ison osan mun palkasta!(totta kai se maksaa mulle opiskelija tukeekin mutt sitä ei lasketa)

Sitte mä haastan katsastusaseman jos ei päästä mun autoa läpi

sitte mä haastan mun kaverit(öö ketkä) sitte mä haastan mun äidin ja isän ku en syntyny rikkaaksi!

Ja mun suosikki ohjelma on Ally Mcbeal!

Link to comment

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...